זה לא כל כך מזמן, החיים שלי השתנו, כמו כולם יודעים, נכון, מצאתי, כמו כולם יודעים, יציבות פיננסית, אשר תלוי בהורים, התחיל להציל את עצמו. כסף על מכונית אישית. כולם כבר זמן רב מה שרציתי בדיוק כפי שאני רוצה. השינויים שלי, לשים אותו מעט, התחיל עם אתר "larikon". בשלב מסוים, אני מדורגת על הקישור, אשר הוביל אותי לאתר זה, שם הוא נוצר, פרסומות רבות של סוכנויות, אשר מציעים את החיפוש אחר בנות יפות על עבודה גבוהה במוסקבה. ללא ספק, יש לציין כי אני לא עיוור, בסופו של דבר, היסס באטרקטיביות שלו, כפי שהיה לי הרבה תשומת לב באמצע סביבה גברית.

תודה למוסקבה, גם את שדה הפנאי לעובדה שאני יכול לשנות את עצמי, כי, לשים את זה מעט, נתתי כל מה שאני לא מספיק. תארו לעצמכם עובדה שאני שמח מאוד כי 20 שנה שלי, יש לי הכל, מה שרציתי. עבודה בתחום הפנאי לא זקוקה לי לי, קוק, רובנו נהגו לומר, סיימה את ההשכלה הגבוהה. שלי, כמנהל, זודאך הראשי היה, איך אנחנו מדברים כל הזמן, ריקוד י ... Читать дальше »

Просмотров: 4283 | Добавил: houser_s | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

בתחילה סטטיסטיקה עצובה.אבל המראה הסקסי ביותר הוא כתפיים רחבות ורגליים צרות, אשר אומר על רמה גבוהה testosteroneo, אבל, כפי שהוא צריך, פעילות מינית.מַדְעָן מהמכון של ברונל, מנהל מחקר, סיכם כי ברונטיות למשוך 37% גבירותיי, גושים כהים - 29%, בלונדיניות - 16%, אדום שיער - 2%.אבל זה אהבה להתקשר קשה, אבל תשוקה מינית יכולה באמת להתלקח באופן מיידי.

אני צריך לומר כי הבחירה כבר מאחור. הגברת הלכה עבור גבר. סקס יתרחש לחלוטין? מתברר לא! הכל תלוי, כאדם מנשק. 66% גבירותיי מסרבים ללכת לישון לאחר מגעיל נשיקות.

1 זכר מראה חיצוני 2 לא רק מראה מושך 3 גבירותיי אישיות מניעים 4 חברתי מניעים

זָכָר מראה חיצוני

מדענים כיצד להתבטא, מכון Pennsylvanian הוא כביכול, כי כאשר הנשים לבחור גברים לסקס, הם פשוט לשים לב החיצוני נתונים, לא על מצב ואופי.

פסיכולוגים מדינות אחרות מסכימות עם מסקנה ... Читать дальше »

Просмотров: 305 | Добавил: houser_s | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

דרכים לספק אדם יש כזה הרבה כי לא ילדה אחת הוא מספיק חי כדי לשלוט בכולם. של הרצפות הנפוצות והרצוננות ביותר, ליטוף אוראלי להישאר. אחרי הכל, אין דבר יותר נעים מאשר הפה החם והרטט של השותף אשר מעריץ ללא אנוכיות את הפין.

התוכן של המאמר

1 שלב ראשון: הכנה 2 רכיב חיצוני 3 שיעורים מעשיים 4 סיכום

אבל רבים שוכחים כי חבר רחוק מן השטח הארוגני היחיד של החבר 'ה. קרוב מאוד הוא גוף שהוא לא פחות משאר צריך תשומת לב של נשים. זה Moshnka. ואם אתה באמת רוצה להפתיע את חבר הנפש ולהציג לו הפתעה נעימה, אנו ממליצים לשלוט בטכניקה begling.

נשים רבות מכירים ביטוי כזה כמו "קינוח קליאופטרה". זה לא מפתיע, כי המלכה המצרי היה מפורסם על מזגו וצמא בחינם אהבה. במקרה קונקרטי, אנחנו מדברים על מגוון של ליטוף אוראלי, ובמיוחד, עיסוי של שק האשכים.

ללא ספק, גברים רבים מתנגדים באופן מוחלט למישהו למקום הפנימי שלהם, כי רק תנועה לא נכונה אחת - והכאב מסופק. עם זאת, זה שווה ללמוד איך לעשות הכל נכ ... Читать дальше »

Просмотров: 221 | Добавил: houser_s | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

חיי מין צריכים להיות דומים לזיקוקים - אותו בהיר, אנרגטי ומגוון. רק אז האיש יהיה מרוצה בכנות ואפילו להסתכל על נשים אחרות כבר לא רוצה. כיצד להשיג זאת? פשוט מאוד! אתה חייב להיות פעיל במיטה. יודע איך לעשות אדם נחמד עם ידיים, שפתיים, וכל תא של הגוף היפה שלך.

התוכן של המאמר

1 "בעבודת יד" 2 עיסוי 3 חיבה אינטימית 4 השלמה

"בעבודת יד" אני

סקס הוא אמנות אמיתית. היתוך של שני גופים הביא לאקסטזה, עוצמה, אורגזמות בהירות, כי פשוטו כמשמעו להפוך את הנשמה, עיניים מבריקות רפה. זה לא יפה? ללא ספק, זה מדהים. גברים מעריכים את הנשים האלה שיכולים ולדעת איך לתת רגשות כאלה במיטה.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. זה יותר נעים לבחור איסרברין, אחד יהיה להקצות את הרמה יהיה לעשות חברה יפה.

יפנית גיישה מושלמת סקס על סקס.

הם יכולים להביא לאורגזמה עם מבט אחד בלבד. ... Читать дальше »

Просмотров: 193 | Добавил: houser_s | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

כל הספרים אינם רעים - ואלה המוקדשים לאהבה יחסים, טובים באינדיווידואליות. אבל כשזה מגיע לשיפור אישי החיים, זה מאוד שימושי להסתכל על כמה מאיתנו כל הזמן אומר פרסומים מדעיים. ואפילו לא צריך לומר כי sexopathologists לעתים קרובות לייעץ ללקוחות שלהם ספר כתוב על בסיס מחקר. ב יש להם עצות מעשיות המאפשרות, כדי לרענן את המקרה ולהפוך אותם חָזָק. כולם יודעים שאנחנו מדברים על פרסומים כאלה.

התוכן של המאמר

1 "האיך גברת. אמן בכיתה על מדע המין ", אמילי Naughs 2 "הלב של תשוקה", סטלה רזניק 3 "החזק אותי בְּתוֹקֶף. כמובן, כולנו יודעים היטב מה שבע שיחות אהובים על ידי לוז ארוך כל החיים ", סו ג'ונסון 4 "היא cums ראשון. כמו בכלל, לספק הנאה הגברת, "יאן קרנר 5 "רבייה ב מַחְפִּיר. כיצד להתפייס ארוטיקה והחיים », אסטל פרן

"כרצונך גברת. אמן בכיתה על מדע המין ", אמילי naughs i

אמילי Naughs במשך 20 שנה רק עובד בתחו ... Читать дальше »

Просмотров: 232 | Добавил: houser_s | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

בחיים שלך חסר תשוקה? או חזה ארוחת ערב רומנטית, אשר לאט זורם לתוך הלילה נלהב? ואז להפוך את האווירה בין שותפים על ידי סרט נלהב: הוא בהחלט לחנך משהו חדש ויתן רעיון מרגש להמשיך. אנו מציעים מדגם של הסרטים הנלהבים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע. לְהַתְאִים!

התוכן של המאמר

1 שלוש עשרה העליון

למעלה 13_13

דרמה: "Malena" (2000, איטליה)

עיר סיציליאנית קטנה מתגוררת בעיר סיצילאית קטנה - אשה צעירה ויפה שהפכה לחבר'ה ולנושא הקנאה של נשים מקומיות. היא אוהבת את בן הזוג שלה ותוכנית אליו אפילו במהלך שנות המלחמה - בעוד המכתב מהחזית אינו מביא לחדשות שלו. מאלן מנסה להוביל אורח חיים מוצק, אבל האירוע וחסרי רחמים של אחרים סביב הכל לעתים קרובות דוחף אותה בחבטות.

מלודרמה: "אל תשאיר" (2004, איטליה)

בתו של ד"ר ת'ימוטו מביאה למרפאה לאחר טרגדיה מכונית כבדה. אישה במוות, ואת thymoteo, הכל לעתים קרובות זוכר את הפעולות של העבר לאורך זמן. בצעירותו הוא מצא את עצמו בעוני, שם הוא בילה ... Читать дальше »

Просмотров: 5273 | Добавил: houser_s | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

גברים באים לפגישות ארומגר לא רק עבור הופעות נחמד ובילוי טוב, קודם כל הם רוצים להירגע ולהירגע אחרי יום קשה. Masseuses צריך להיות מיומנות לא רק במהלך החלק הארוטי של הפגישה, אלא גם להיות מסוגל להסיר את המתח ואת העייפות. בשביל זה, בנות צריך לשלוט בסיסי מרגיע טכניקות עיסוי. חשוב מאוד להיות מסוגל לעבוד כראוי עם הגוף של הלקוח.

הדקויות העיקריות של עיסוי מרגיע

הדבר החשוב ביותר הוא כי המעסה חייב לזכור, זה כי במהלך החלק המרגיע של הפגישה, יש צורך לסירוגין את עוצמת ההשפעה על הגוף של גבר. בשל ניגוד זה, תנועת הלימפות על ידי הגוף נוצרת מחזור הדם מתגבר, אשר בתורו מוביל להפעלת קצות העצבים. כמו כן, החלופה חשובה על מנת ללקוח לא להירדם במהלך מניפולציות עדינות ואיטיות, אבל לא הרגישתי עליז מדי, שכן מדינה כזו לא תאפשר להשיג מלא להירגע.

חשוב גם להגדיל בהדרגה את מהירות התנועות, ולא לעשות את זה בחדות. אחרת, הגוף יחווה הלם, לא זמן להתאים את הפעולות של המעסה. כמו כן, זה גם בלתי אפשרי לעצור מניפולציה לאח ... Читать дальше »

Просмотров: 266 | Добавил: houser_s | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

פיקדונות מיניים (ליבידו) סקסולוגים קוראים תשוקה קנאות כדי שותפים או, כפי שכולם מובנים, סקס בודד. ליבידו - תוצאה מעשי הורמוני מין, הוא מנהל את המיניות שלנו, ואת שלו את העוצמה, בסופו של דבר, תלוי בגיל, גם את מצב הפיזי, כפי שאנו מבטאים נפשית בריאות, אשר בתורו משפיע על איך אנחנו רגילים לקרוא, מיניות (תדירות, כפי שכולם יודעים, איברי המין מעשים).

התוכן של המאמר

1 מה, לשים את זה בעדינות, משפיע על רמת הליבידו 2 היעדרות לא אופיינית או תשוקה מינית מופחתת 3 תרופות, ליבידו מכריע 4 העלאת ליבידו 5 רפואה יוצאת דופן עבור הליבידו שלך

שינוי חד בריבית ורצון המין יכול אני מדבר על איך אנחנו זמן ייעוץ לדבר, בעיות דבש או על ידי תופעת לוואי מתוך הריפוי, אבל לא רק, תנאים מוקדמים אחרים מושפעים רק ממין.

מה משפיע על רמת הליבידו

תוצאות מעשיו רחוקים מ"יאגרה ", אנלוגי זכר, אבל כמה נשים בתקופה preclimacly, אדי עושה יותר רגישים מינית. גברים עם לא פונקציונליות זיקפה יכול להיות ... Читать дальше »

Просмотров: 224 | Добавил: houser_s | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

עכשיו רוב הבנות הצעירות סוף סוף מעדיפים להרוויח כספים גדולים, בסופו של דבר, לחיות לספק, ללא כל בעיות במזומן. לעתים קרובות, איך אנשים רגילים להביע, נוח והגון עבודה למצוא תלמידים. עכשיו עבור כל נפלא ואיך להיות לידי ביטוי, תלמידים חמודים יש הצעת עבודה יפה בתחום הפנאי.

עבודה מצוינת עם תשלום טוב

שירותי ליווי צוברים פופולריות רבה. ייתכן כי עבודה כזו היא עקבית, באופן כללי, הוא צובר דירוג, כי נערות צעירות עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, דמות יפה מוכנה עם הנאה למכור את הנתונים החיצוניים שלנו וכיצד להיות מלווה עבור עסקים, חבר 'ה מודרך. אין שום דבר מגעיל, כי הנערה אתה רק צריך להביא שותף לכל אירוע בסיסי, וכמה אם התשובה היא, בסופו של דבר, זה לא יקבל תגמול מטבע רע. אם יש לך נתונים חיצוניים מעולה, אתה גם יודע איך לשמור, כפי שכולם יודעים, שיחה נעימה, אז זה גם שווה את זה בשבילך כדי להציע שירותי פנאי כגון. ביסודו של דבר, יש צורך:

  • ... Читать дальше »
    Просмотров: 254 | Добавил: houser_s | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

    דם במהלך קיום יחסי מין - זהו אירוע מגעיל שלא יכול רק לבלבל את שני השותפים, כן, ופחד. לפחד דם במהלך סקס באמת שווה את זה כי זה מציין נזק סביר לאיברים איברי המין ולמחלות אחרות. דם יכול להיראות לא רק במהלך יחסי מין, ואחרי, מה צריך לשלוח תשומת לב גבוהה.

    התוכן של המאמר

    1 איך לא בטוחים דימום בגברות 2 דימום עושר 3 תנאים מוקדמים עיקריים את המראה של דימום במהלך יחסי מין מין מוצק 5 מחלות זיהומיות 6 אנדומטריוזה 7 שימוש בפרמצבטיקה לא חוקית 8 polypov היווצרות 9 שחיקה צוואר הרחם 10 נוכחות של גידול 11 נזק לכלי נרתיק קטן 12 פער בתולה 13 ביוץ 14 דם במהלך יחסי מין באדם 15 מבנה פִּין 16 נוכחות של חלוקי אבן ב תעלת UReyeing 17 פציעה וסדקים 18 פיתוח של prostatitis 19 סיסטיסיטיס 20 דם במהלך סמיה

    איך לא בטוחים דימום של נשים

    נוכחות הדם במהלך המין היא בדרך כלל עבור הנשים, כי איברי המין שלהם הם רטובים היטב עם מערכת הדם והוא קל יותר לפציעה במהלך יחסי מין. דם יכול ללכת מן האיברים החיצוניים איברי המין, ... Читать дальше »

    Просмотров: 534 | Добавил: houser_s | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

    « 1 2 3 4 5 6 7 8 »