14:17
דם, יחדיין, נשים, בחורים, רקע.

דם במהלך קיום יחסי מין - זהו אירוע מגעיל שלא יכול רק לבלבל את שני השותפים, כן, ופחד. לפחד דם במהלך סקס באמת שווה את זה כי זה מציין נזק סביר לאיברים איברי המין ולמחלות אחרות. דם יכול להיראות לא רק במהלך יחסי מין, ואחרי, מה צריך לשלוח תשומת לב גבוהה.

התוכן של המאמר

1 איך לא בטוחים דימום בגברות 2 דימום עושר 3 תנאים מוקדמים עיקריים את המראה של דימום במהלך יחסי מין מין מוצק 5 מחלות זיהומיות 6 אנדומטריוזה 7 שימוש בפרמצבטיקה לא חוקית 8 polypov היווצרות 9 שחיקה צוואר הרחם 10 נוכחות של גידול 11 נזק לכלי נרתיק קטן 12 פער בתולה 13 ביוץ 14 דם במהלך יחסי מין באדם 15 מבנה פִּין 16 נוכחות של חלוקי אבן ב תעלת UReyeing 17 פציעה וסדקים 18 פיתוח של prostatitis 19 סיסטיסיטיס 20 דם במהלך סמיה

איך לא בטוחים דימום של נשים

נוכחות הדם במהלך המין היא בדרך כלל עבור הנשים, כי איברי המין שלהם הם רטובים היטב עם מערכת הדם והוא קל יותר לפציעה במהלך יחסי מין. דם יכול ללכת מן האיברים החיצוניים איברי המין, הרחם והצוואר של הרחם, בתולה או מחיצת נרתיק. התופעה האחרונה היא נדירה למדי, כי מחיצה זו מופיעה בכמות קטנה מאוד של נשים ואינה חלק הרגיל של מערכת הנשי הרבייה.

המחיצה מחלקת את הנרתיק לשני חלקים ונפצעה מחבר מיני במהלך יחסי מין. על הנוכחות של מחיצה נרתיקית מצביע דימום ללא שינוי מן הנרתיק, מלווה בכאב חזק. שותף יכול להרגיש מחיצה זו עם חבר מיני ופצועה. הסרת המחיצה הנרתפת יכולה להיות רק התערבות כירורגית מתוך גילוי הפתולוגיה.

במניעת נשים בתוך הנרתיק מותקן ספירלה. אם תזין אותו באופן שגוי, במהלך המין יכול דם וכאב חדים. אז אתה צריך להסיר את המשמש ספירלה ולגלות מן הגינקולוג, כראוי הכנה את אמצעי מניעה.

דימום עושר 2

ההיבטים העיקריים של איך דימום לא בטוח - מספר הפרשות והכאב המלווה אותם. אם הגברת היא איבדה כמות עצומה של דם, זה מעיד על נוכחות של בעיות חמורות, כי גם במהלך המחזור הווסת, הקצאות שופע כי מפר את מהלך החיים נוח נגרמות על ידי תקלה.

אתה לא צריך להסיר כאב חמור בקבלת אמבטיות חמות, כי זה אפילו חזק יותר על זרימת הדם יהיה לחזק את כמות הדם מאובטחת. המראה של קרישי דם של צבע כהה, חולשה, בחילה, סחרחורת, המחלה הכללית של הגוף במהלך הדימום היא סיבה ליצור קשר עם "אמבולנס".

תנאים מוקדמים עיקריים את המראה של דימום במהלך sex3

אילו תנאים מוקדמים יכולים לגרום לדם במהלך יחסי מין וכי זה נזק רגיל במהלך יחסי מין, ומה הסיבה לפנות מיוחדת?

מוצק sex4

אין שום דבר במין גס, כי לכל אחד יש טעמים שלהם והעדפות, אבל יש צורך להיזהר, כדי לא לפגוע השותף שלך. אם כאבי הכאב נראים במהלך יחסי מין, אתה צריך להאט ולבדוק עושר דם. אולי אין מספיק סכום מתאים של סיכה, בשל חיכוך חזק, גירוי מופיע, איברי המין להתחיל לדמם. נזק מכונה סביר במהלך השימוש בלוויזומים.

הופעתו של פצע או גירוי יכולות לעורר את התפתחות הסיתים אם אמבה הפתוגנית נופלת על איברי המין הנמרצים. כדי לעשות זאת, יש לשטוף את איברי המין החיצוניים עם מים זורמים, להחיל משחה ריפוי עבור הנרתיק ובשימוש הקרוב של אמבטיות ריפוי.

במהלך מין, הפין יכול להרוס את הרחם. מאפי דימום הוא אפילו יותר קשה להשעות, כי אם יש ענק ספירת דם לא צריך להיות צפוי, וללכת לרופאים הולך.

מחלות זיהומיות 5

אנדומטריוזיס הוא סוג נפרד של מחלה המתאים אנדומטריה תא צמיחה. צמיחתם מעוררת חינוך ברחם של צמתים, אשר נפגעים במהלך יחסי מין. התוצאות העיקריות אנדומטריוזה היא: ללא שינוי דימום הן במהלך המין והן לאחר, הגדלת הרחם, תקופת המחזור הווסת, כאב.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים בישראל אינם משמשים לציבור להציג נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה את הרמה יעשה חברה נעימה.

ריפוי אנדומטריוזה מונה על ידי רופא, הוכחה עצמית היא התווית.

עַגֶבֶת זִיבָה Chlamydia Trichomoniaz Cerveric הנרתיק אנדומטריטיס

אנדומטריוטיזה

מחלות המועברות על ידי השיטה המינית יכולה להיות תנאי מוקדם את המראה של דימום במהלך יחסי מין. מחלות אלה כוללות: זיהומים מין יכולים גם להיגרם על ידי נוכחות של עיכול מקלות, סטפילוקוקוס, פטריות וחידושים זדוניים אחרים. ל הימנע את המראה של פטרייה, אתה צריך להסתכל בקפידה עבור אינטימי היגיינה, להשתמש סבון מיוחד שמנת, לשנות אטמים היגיינה ו טמפונים לא מנסים פעמים 1 במשך 3-4 שעות ופעם ביום לשנות את התחתונים עם סבון מים מבושלים.

שימוש לא חוקי בסמים 7

אם הגברת שותה אמצעי מניעה או הורמונל אחר גלולות, דימום בנרתיק יכול להופיע עם הקבלה שלהם לא נכונה. ברוב המקרים, הוא מעורר אספירין אומדן מאומץ במינונים ענקיים. קבלה תרופות לא לצורך המשפיעים על קרישת הדם.

פוליפוב

פוליפים הם הצמיחה של הרקמה של הממברנה הרירית הנרתיק גבירותיי. נוצר פוליפים עם חשיפה מכנית על שלהם עלול לגרום לפציעה ולדימום. כאשר פוליפים מזוהים מחק אותם לשיטה כירורגית, אחרת יש סיכון לפתח אונקולוגי מחלות.

סחף הצוואר UTERUS9

שחיקה של הצוואר של הרחם היא מחלה הטבועה בנוכחות פציעות ונזקים קטנים ברחבי הרחם. יצרו כיבים יכולים לגרום דימום עם תחושה של שריפה. מחלה זו יכולה להיות כמו מולדת, כל כך קיבל. ישנן שתי שיטות של ריפוי שחיקה של הרחם: חלל Yazv והשפעה הורמונלית.

נוכחות של TUMOR10

סרטן הרחם הוא אחד המחלות הלא בטוח ביותר עבור הנשים אורגניזם. תסמינים 1 של סרטן הרחם הם מדמם ללא שינוי. כך כ- ניתן להתגלות כדי לזהות את המחלות של המחלה (שפירה או גידול ממאיר), אתה צריך להתייחס מיוחד מנוסה.

בעיצומו של סוגי הגידול להקצות מספר:

סרטן צוואר הרחם - צוואר הרחם מכסה שטוח תאי אפיתל. סרטן הגוף הרחם - מתפתח ברקמות ריריות ואת הממברנה השרירים. סרטן רירית הרחם - הגידול מגיע שכבה פנימית של רירית הרחם. Leiomisarcoma - מקרה סרטן שרירי.

נזק לכלי קטן

זהו צורה הבטוחה ביותר של נזק שיכול מלווה כמה טיפות דם מחוץ למחזור הווסת לעולם לא לחכות לגברת. ככלל, זה מופיע על איברי המין בחוץ איברים, למשל, נבט. נזק קטן יכול לגרום חד כאב מתאים במהלך השתן, כי זה ריפוי ביסודו את ההריסה להגביל את המין למין עד להתאוששות מלאה.

הקלה של splava בתולה 12

עבור רבים אפשר להיות הפתעה, אבל הבתולה לא יכול ללכת במהלך יחסי מין ראשונה ולמתוח תחת הפעולה של הפין. חתיכת בתולה יכול לשבור את המין הראשון באוננות או אז את הצמיחה של הבתולה. אין שום דבר נורא אם הטהור יהיה משועמם כאשר הגברת כבר מוביל חיי מין פעילים. במקרה זה, זה לא פתולוגיה, כי הגוף של כל גברת הוא אוניברסלי, כמו גם את המבנה של splava הבתולה.

הביוץ 14

הביוץ הוא הרגע של הנשים מערכת הרבייה כאשר הביצה הבוגרת נכנסת לצוואר הרחם מ זקיקים ומעוכבים בו מוכנים להפריה. אם ביצה פעלו זרע פעיל, הוא מפרש. מפנה מקרה עגול בורר הביצה מת והעדכון של תהליך זה מתחיל, מלווה טיהור הרחם משיטת הביצה המתים. במהלך הביוץ, דימום קטן וקרישי דם היווצרות הוא כרגיל אבל בנפח מתון.

דם במהלך המין בגבר

אבל לא נכלל מקרים כאשר הדם נגרם על ידי נזק לנשים, אבל חבר זכר. דם מחבר במהלך מין הוא רשימה גדולה של מחלות לא בטוח כי אתה צריך לרפא מעמיק ומורכב.

מִבְנֶה מין 15

אולי אולי להיות אחד מאותם חלקים עיקריים של איבר איברי המין הגברי.

על הראש הוא הבשר האחרון, אשר יוצא מן הראש במהלך יחסי מין או ניתן להעביר משם עם התנועה של היד. נזק לבשר האחרון או היווצרות של סדקים על הראש היא אחת הנסיבות האפשריות של מראה הדם. במקרה זה, נזק למצוא פשוט, כי כמעט כל מערכת איברי המין של אדם בחוץ.

הבא הוא הקנה של הפין, המורכב של 3 תל: 2 ספיין וספוגי. באופן ספציפי, הגוף ספוגי אחראי על השתנה. במהלך מין, תא המטען מלא בדם, ולכן קל יותר להרוס במצב הזיקפה. מצלמות סקס סקס שורש ביצים רצפה. יכול להרוס את שק האשכים. התנאים המרכזיים העיקריים לשחרור הדם מן הפין.

נוכחות של חלוקים ב ערוץ Ureye 16

Urochenna המחלה היא תנאי מוקדם הנפוץ ביותר עבור דימום. צַדֶפֶת, המתעוררים מן הפין במהלך השתן יכול להרוס את הקירות תא המטען ולגרום לדם. גם במהלך מין ותנועות פעיל, חלוקי אבן יכול לגרום כאב מגעיל. אורוליטיאזיס מתפתח בשל פתולוגיה כִּליָה. התשואה של אורין מחבר יכול להיות עם זיהומים דם.

פציעות וסדקים 17

דַלֶקֶת שַׁלפּוּחִית הַשֶׁתֶן המאופיינת בנציגים של שני המינים. כאב חד במהלך השתנה מצביעים על נוכחות של דלקת של שלפוחית ​​השתן. באורין, אדם יכול לראות טיפות דם קטנות ליפול לתוך השופכה.מחלה זו היא כותרת בטון - Hematospermia.

פיתוח של prostatitis18

Prostatitis היא דלקת מחלה מסוכנת של הערמונית, אשר יכול להוביל לסרטן של הרשות המתאימה. סרטן הערמונית הוא גידול ממאיר, המתפתח ברקמות של בלוטות הערמונית והוא מחלה לא בטוחה לגוף הגברי. הגידול נוטה במהירות להתפשט בכל הגוף. על פי הסטטיסטיקה, כל אדם השביעי מעל גיל 50 של סרטן ערמונית. נערות ליווי בהרצליה

תחת הערמונית, האורגנים של האגן הקטן נדחפים, העבודה הרגילה שלהם מופרעת, הדם מתחיל להיות נפלט באופן אינטנסיבי לשופכה, אשר ניתן לראות במהלך יחסי מין. כל פריקה מהחבר יש קרישי דם. Prostatitis - מחלה מסוכנת המסוגלת לנחש על כל הגוף, כי כאשר הוא מתגלה, מיד להתייחס פרוקטולוג מי ימנה ריפוי מקביל.

שליטיס 19

דם מחבר יכול ללכת בגלל נזק חיצוני, כולל תפרים. לאחר ניתוח כירורגי עבור מערכת מין דם בולט במקרה זה, אם המטופל מפר את סדר השלום והדאגות עדיין לא התפר. התווית עומסי כוח במהלך שיקום.

דם במהלך סופיה ההתנגדות

בדרך כלל hematospermium מפתחת בחורים אשר עוסקים לעתים קרובות במין. המחלה מתבטאת בדלקת של בועות זרע שמאל או ימין בלוטת הערמונית, שהיא קצת מתחת לשלפוחית ​​השתן. כאשר מגיע רגע אורגזמה, האיש יכול לראות את הדם מעורבב עם הזרע - זהו הסימן הראשון למחלה סבירה.

עם כל זה, הדם צריך להיות צבע כהה. Hematospermia יכול להיות מבולבל עם סוג אחר של בחירה דימום לאחר מין הקשורים נזק לאיברים הפנימיים.

רוסית שאינם פנס ו פגמים מידע זרוע מבט שווא כי ליווי הוא בהכרח משהו, חובה, נתון, על עובדה זו חייב להיות שותק. אבל לעתים רחוקות שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

במקרה זה, הדם בולט עם הזרע, יש לו צבע אדום בהיר, אבל לא מחובר עם hematosperm.

רופאים להקים את העובדה של המחלה רק במקרה זה, אם הדם הקצתה לפחות 10 פעמים עם תדירות מסוימת.

להתחמק בעיות דומות, אתה צריך להסתכל בקפידה על היגיינה אישית, לנצל אמצעי מניעה אשר מגינים מפני כללים של צעדים מסוימים זהירות במהלך יחסי מין ובוחן במרפאה אחד הסימפטומים הנ"ל יופיע. מחלות מיניות הן מאוד לא בטוחים ודורשים ריפוי בזמן.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

דם במהלך סקס הוא אות למה שאתה צריך לבקר את הרופא. באופן כללי, אתה צריך לפחות פעם אחת לשנה לבקר אנשי מקצוע עבור פרופיל צר: גבירותיי - גינקולוג, גברים - אורולוג. זה יעזור למנוע את המסה של בעיות עם איברים איברי המין ולשמור אותם ער אפילו בגיל מבוגר. פתולוגיה רבים של מערכת oodogenital להמשיך אסימפטומטית ולתת לו לדעת על עצמם בעת ריפוי שואל התערבות כירורגית. זה יכול להיות הזהיר! מוות דם במהלך, אחרי מין או פריקה לא נרתיקית אחרת - מיד עם מיוחד.

Просмотров: 527 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar