12:58
איך לעשות אדם נחמד עם הידיים: הוראות פיתוי

חיי מין צריכים להיות דומים לזיקוקים - אותו בהיר, אנרגטי ומגוון. רק אז האיש יהיה מרוצה בכנות ואפילו להסתכל על נשים אחרות כבר לא רוצה. כיצד להשיג זאת? פשוט מאוד! אתה חייב להיות פעיל במיטה. יודע איך לעשות אדם נחמד עם ידיים, שפתיים, וכל תא של הגוף היפה שלך.

התוכן של המאמר

1 "בעבודת יד" 2 עיסוי 3 חיבה אינטימית 4 השלמה

"בעבודת יד" אני

סקס הוא אמנות אמיתית. היתוך של שני גופים הביא לאקסטזה, עוצמה, אורגזמות בהירות, כי פשוטו כמשמעו להפוך את הנשמה, עיניים מבריקות רפה. זה לא יפה? ללא ספק, זה מדהים. גברים מעריכים את הנשים האלה שיכולים ולדעת איך לתת רגשות כאלה במיטה.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. זה יותר נעים לבחור איסרברין, אחד יהיה להקצות את הרמה יהיה לעשות חברה יפה.

יפנית גיישה מושלמת סקס על סקס.

הם יכולים להביא לאורגזמה עם מבט אחד בלבד. וכיצד לעשות ידיים של אדם נחמד לדעת בוודאות. בנוסף, הם מוכנים לחלוק את הידע שלהם עם השאר, נציגים פחות מנוסים של הרצפה החלונה. כפי שהתברר, אין שום דבר מסובך זה וזה.

כולם יודעים שיש ימים שבהם הנערה לא יכולה או לא רוצה לעסוק במין מסורתי. עם זאת, כך האיש נשאר מרוצה די יכול להיות "רישום". כפי שהתברר, גברים הם די מתאים כמגוון. זה נראה קשה לספק את ההנאה האהובה עליך עם הידיים העדינות שלך. אבל הרבה טעות כאשר הם חושבים שהכל כל כך קל. יש הוראה שלמה כמו לעשות אדם נחמד עם הידיים שלך.

עיסוי 2

קודם כל, אתה צריך להירגע הגוף שלו. בשביל זה, זה בלתי אפשרי לעשות עיסוי עבור אדם טוב יותר. שאל את השותף שלך לשכב על הגב שלך ולמשוך את הידיים לאורך הגוף. עכשיו אתה יכול להמשיך לתהליך עצמו. בעדינות ליטוף את עורו, תן לו להירגע, ואז להתחיל לעסות עם תנועות עגולות לאורך הרכס.

לאחר מכן, אתה יכול לעשן קצת בחזרה כך דם מקלות על השרירים. עד סוף העיסוי, הפעולה צריכה להיות קטנה יותר ולהעביר הכל מתחת ומתחת. אז גוף זכר יתחיל מתרגש במהלך עיסוי. כדי להפוך את הידיים הזזה טובה יותר, אתה יכול להשתמש שמן עיסוי מיוחד.

לבקש ממנו להתגלגל. תנועות עדינות ורכות כדי מסיבי את בטנו, זזות בצורה חלקה אל הירכיים. אצל גברים, כמו גם אצל נשים, קצות עצבים רבים ממוקמים על החלק הפנימי של הירך. לבלות על אזור זה ארוגני עם קצות אצבעות, בקושי נוגע בעורו.

להרגיש כמה צמרמורת זחל על גופו, והשיער עמד? אתה נמצא על המסלול הנכון. עם זאת, אין צורך לעשות את זה יותר מדי זמן, כי הגוף מתרגל לגירויים חיצוניים, ואת האפקט הקסום ביותר הוא איבד.

חיבה אינטימית 3

אז, עיסוי הפך prelude מעולה, עכשיו אתה יכול להמשיך לשמח את האיש שלך. בעדינות לקחת את הזין שלו ביד. אם הוא עדיין לא במצב של זקפה - קח את זה ביד וכמה מרק. הקפד להסתכל על התגובה של השותף שלך, אם הוא אוהב, להמשיך. להתחיל להעביר את היד למעלה ולמטה מבסיס החבר לראש עצמו.

אחרי כמה תנועות כאלה, הפין יתחיל לקום, וראשו הוא צרח. אל תשכח מה בדיוק המקום הרגיש ביותר. עם זאת, בעוד הגירוי שלה הוא לדחות, כי זה יכול לגרום לאורגזמה. והוא עדיין לא נחוץ.

אז, לקחת חבר טבעת צפופה של שתי אצבעות. לאט להשמיט ולהעלות את הטבעת, מעט לסחוט את האיבר המיני. בהדרגה הקצב צריך להיות להגביר. אבל חשוב לזכור כי עם תנועות מהירות מדי אתה יכול לתלות עור עדין. כך שזה לא יקרה, אתה צריך להשתמש חומרי סיכה מיוחדים. במקרה הגרוע ביותר, השתמש ברוק שלך.

הבא, לבלות אצבעות על הרסן. זה גם אזור רגיש מאוד, כך אדם ירגיש תענוג אם תשנה את תשומת לבה. אתה יכול גם מעט למחוץ. כמובן, זה צריך להיות אך ורק עם כריות של אצבעות מקסימום עדין. עם זאת, יש צורך להסתכל על התגובה שלך אהוב, כי גירוי כזה לא יכול להיות כל כך. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

אל תשכח את האשכים! הם גם צריכים ללטף. בקפידה לקחת אותם בידיים ולגלגל על ​​כף היד. מרגיש כמו חלקה הם זזים בשק האשכים? תנועות אלה מביאות תענוג גדול לגברים, עם זאת לבסוף מוקדם. כדי לדחוף את הסיום הקסום קצת, אתה יכול מעט משוך את העור למטה. זה יעזור לתת עוד אחד דקות נעימות.

לאט לאט לרדת את האצבעות לתוך אזור ביניים בין האשכים ואת פי הטבעת. עור יש פחות עדין מאשר על הפין "פעמונים", אז אתה יכול אל תפחד לפגוע בו. מעט נדבי על המפשעה ומעורפלים באצבעות שלך. אם השותף הוא לא נגד, פי הטבעת יכול לשמש. עם זאת, עם זה צריך להיות זהיר מאוד, כי כמה מתנגדים באופן מוחלט למישהו נגע בחור האנאלי שלהם.

לאחר מכן, אתה צריך לחזור לחבר שוב. מהדק חזק זה יד. עכשיו מחליק אותה מהבסיס לראש ובחזרה, הולכים בהדרגה לִפְסוֹעַ. הנשימה של הזכר תהיה יקרה יותר, אבל אי אפשר לעצור. אתה כבר על קו הסיום ישיר. להביא את האהוב עליך למסקנה הלוגית, האחיזה יכולה להיות להחליש קצת, אבל זה לא שווה לעצור את הגירוי. אפילו במהלך הדרך הוא יסתיים, המשך מעשיו. רק אחרי האחרון ירידה תיפול מהחבר שלו, אתה יכול להסיר את היד שלך.

עמידות סובייטית וא נכון של מידע צורע דעה לא מדויקת כי ליווי הוא משהו היום, פגום, נתון, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.

עם זאת, זהו ערב נעים עדיין לא נגמר.

השלמה 4

לאחר השלמת עבודה ענקית, אדם צריך "להירגע". ובמקרה זה, איך אני יכול להשתמש בעיסוי הראש. שבץ עדין, סחיטה קצבית של המקדשים יפיק נציג של רצפה חזקה רק רושם בל יימחה.

עבור נשים, חשוב לדעת איך לעשות גבר נחמד במהלך יחסי מין. מאז רבים יכולים רק לחלום על מרגיעה כאלה, עם זאת, זה בכוחך כדי למלא את החלום של הנבחר שלהם. והכי חשוב - הכרת תודה לא תעשה את עצמך לחכות זמן רב, כי מרוצה ומרוצה שהאיש מוכן לאהובו אפילו ההרים. אז למה לא להיות רק כזה אישה? הכל בידיים שלך!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

ידיים נקבה מסוגלים ליצור פלאים אמיתיים, וחיי מין גם חששות. גברים רבים חולמים על אישה מועדפת הביא אותם לאורגזמה עם הידיים! זה אפילו תהליך אינטימי וארוטי יותר מאשר ליטוף אוראלי. במקביל לאוננות אתה יכול לנשק, לחבק ולתמצות תשוקות על התוכנית המלאה. ואם אתה הולך לעיסוי של הערמונית ... לא כל בחור יסכים לזה, אבל מאוד לשווא. זוהי תענוג חדש לגמרי, לא נודע, אשר קשה להשוות עם משהו אחר. אם אתה יכול להתמודד עם המחסומים המוסריים שלך ודעות קדומות - זה יהיה פצצה אמיתית!

Просмотров: 184 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar