22:31
13 סרטים נלהבים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע

בחיים שלך חסר תשוקה? או חזה ארוחת ערב רומנטית, אשר לאט זורם לתוך הלילה נלהב? ואז להפוך את האווירה בין שותפים על ידי סרט נלהב: הוא בהחלט לחנך משהו חדש ויתן רעיון מרגש להמשיך. אנו מציעים מדגם של הסרטים הנלהבים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע. לְהַתְאִים!

התוכן של המאמר

1 שלוש עשרה העליון

למעלה 13_13

דרמה: "Malena" (2000, איטליה)

עיר סיציליאנית קטנה מתגוררת בעיר סיצילאית קטנה - אשה צעירה ויפה שהפכה לחבר'ה ולנושא הקנאה של נשים מקומיות. היא אוהבת את בן הזוג שלה ותוכנית אליו אפילו במהלך שנות המלחמה - בעוד המכתב מהחזית אינו מביא לחדשות שלו. מאלן מנסה להוביל אורח חיים מוצק, אבל האירוע וחסרי רחמים של אחרים סביב הכל לעתים קרובות דוחף אותה בחבטות.

מלודרמה: "אל תשאיר" (2004, איטליה)

בתו של ד"ר ת'ימוטו מביאה למרפאה לאחר טרגדיה מכונית כבדה. אישה במוות, ואת thymoteo, הכל לעתים קרובות זוכר את הפעולות של העבר לאורך זמן. בצעירותו הוא מצא את עצמו בעוני, שם הוא בילה בבית של גברת לא מוכרת. תשוקה זועמת הכריחה אותו לאנוס את הגברת ולהגיע אל ביתה שוב, שוכחת את המשפחה.

מותחן: "Slazen" (2001, צרפת)

לאחר שהיה להכיר את האינטרנט עם אישה חמודה רגילה, סוחר קובני מאובטח אנטוניו vargas, בסופו של דבר, מחליט להתחתן. הוא מצפה לאשתו, אבל מתברר לא מוכן להתרחש בהופעה של מלכודות קטלניות, אשר davoloses כל המכשולים בראש מתפורר.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. כל שעליך לעשות הוא לבחור אסקמנטל, אחד יקצה את הרמה יעשה חברה מצוינת.

אם אנטוניו יוכל "לאלף" את בן הזוג החדש ולגלות את הנחיות, אשר מוסתר בעיניה?

מלודרמה: "9 וחצי שבועות (1985, ארה"ב)

הם נפגשו בניו יורק: משקיע יורש ג'ון גריי ועובד גרוש של גלריה אליזבת מקגרוב. נראה כי המקרים שלהם יהיה מוגבל ללילה אחד, אבל התשוקה היא להרתיח בדם של שניהם. ג 'ון מושך אליזבת לתוך משחק אהבה מתוחכם, שבו הגברת תצטרך להיות מוקדש מכל העקרונות הנוכחיים ולנסות לשמור על המוח.

דרמה: "שלושה מטרים מעל השמים" (2010, ספרד)

הם מעולם לא היו צריכים להיפגש: אישה טובה ביי ממשפחה עשירה וגבר צעיר מרדני, שביקר את החדר בגלל אהבת האיום. אבל צי האירועים משגר את שרשרת האירועים בחלון של מישהו אחר, שבו יתקרבו בחורים. אם אוהבי יוכלו להתגבר על התהום החברתית או אהבה כוויות אחרי כמה לילות של תשוקה?

דרמה: "חייו של אדל" (2013, צרפת)

כמו כל הבנות, בן 17 חלומות של אהבה ושקוע במקרים 1, לאחר שפגשתי את טומה. אבל פגישה עוברת ללא הצלחה: עאדל לא רואה את הקרובה ליד טום, אבל עם סדירות מעוררת קנאה זוכר את הזר כחול שיער. דרך אהדה עבור הנערה, אידל פותח היבטים חדשים של אישיותו שלו באהבה בפעם הראשונה.

מותחן: "צבע לילה" (1994, ארה"ב)

פסיכולוג ביל פאיפה נופל מדוכא אחרי שהחולה מת. בחיפוש אחר תמיכה, הוא עוזב לעיר אחרת לחבר המוסדי, אבל הגווייה שלו כבר ביום הבא. המשטרה חושדת שהרוצח נמצא בעיצומו של חולים, כי ביל תופסת חבר. בשלב זה בחייו, מתרחשת נעלי רוז, מסוגל להזיז את כל הפנטזיה הסקסית.

מותחן: "היא" (2015, צרפת)

מישל - פריזאית שיער, אשר מנהלת חברת משחקי וידאו מוצלחת. הוא גרוש ומורכב ביחסים מאוזנים עם חברה בת זוג. החיים משתנים כאשר אדם פורץ לתוך ביתה: הוא מכה ללא רחם מישל וראס. אבל פתאום, הגברת לא פונה למשטרה, אבל אני מגלה את האנס את עצמה להמשיך במקרים חריגים.

מלודרמה: "אהבה" (2015, צרפת)

Filmorezhsor מרפי מתעורר יום פצע מתקופת טלפון אסרטיבית.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות קשות מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. חסכוני יותר כדי להזמין eSquiten, אשר יקצה מעמד יעשה חברה מצוינת.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

מצד שני, אמא מודאגת שואלת אם מרפי לא פגשה את בתה לאלקטרה. האיש מעמיד את הטלפון וזוכר את העבר, שבו הוא העריץ את הבחורים השני בבת אחת: בן הזוג שלו אומיתי ואמן סקסי שלא יתואר. באותו זמן היה מלא תשוקה.

מלודרמה: "סחלב פראי" (1989, ארה"ב)

עורך דין צעיר אמילי איסלס בברזיל, לבסס של עסקת נדל"ן. היא מלכודת סמים "סקסית", אשר חולמת לשנות את חייו. וויקטור מחליט לסייע למיידה, חודר לרגשותיה הנלהבים.ז'אן - איש משפחה למופת שממלא מעי הגס. הוא אינטנסיבי עוזר אסירים והנה היא עונה על אנה - בחורה צעירה עם עסק לא ידוע.

מותחן: "בזרועותיו של הרוצח" (2019, ארה"ב)

באמצע אורות הקרנבל, היא פוגשת את המיליונר המסתורי ג'יימס, שמושך אותה למשחק מעוקב מכמה גברים. בשבילו, זהו משחק רגיל ללילה אחד, אבל אמילי בכנות ברגשותיהם, וכפות את האדם לענות על ההדדיות.ויקטור - רוצח מגניב, לוקח לפחות הזמנה למען כספים. הפעם הלך לבית פרברי של מלכודת סמים, לביצוע עסקה יקרה, ובדרך חזרה מצאתי גברת במכונית.

ביוגרפיה: "אטרקציה קטלנית" (2015, צרפת)

רוצה לסייע לה, הוא מעורב במשחק נלהב, אשר מעט פירורים חיים רגילים. מי אישה הזאת: קורבן תם או מפתה מקצועית מי שמשתמש ז'אן?

מלודרמה: "365 ימים" (2020, פולין)

לורה בל - מנהלת מוצלחת של מכירות, הסובלת מחוסר שביעות רצון מהחיים האישיים. בניסיון האחרון לשמר את המקרים של לורה מגיע לנפש יחד עם הכלה. היא רוצה תשוקה ופתאום מקבלת אותה מאדם אחר - מאסימו הראשי של המאפיה, שחוטף את הגברת, נקשר למיטה ונותן לה שנה כדי להרים אותו בתוכו.

Просмотров: 5080 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar