12:57
דוקטרינה - אור: ספרים עומדים על אהבה ומין

כל הספרים אינם רעים - ואלה המוקדשים לאהבה יחסים, טובים באינדיווידואליות. אבל כשזה מגיע לשיפור אישי החיים, זה מאוד שימושי להסתכל על כמה מאיתנו כל הזמן אומר פרסומים מדעיים. ואפילו לא צריך לומר כי sexopathologists לעתים קרובות לייעץ ללקוחות שלהם ספר כתוב על בסיס מחקר. ב יש להם עצות מעשיות המאפשרות, כדי לרענן את המקרה ולהפוך אותם חָזָק. כולם יודעים שאנחנו מדברים על פרסומים כאלה.

התוכן של המאמר

1 "האיך גברת. אמן בכיתה על מדע המין ", אמילי Naughs 2 "הלב של תשוקה", סטלה רזניק 3 "החזק אותי בְּתוֹקֶף. כמובן, כולנו יודעים היטב מה שבע שיחות אהובים על ידי לוז ארוך כל החיים ", סו ג'ונסון 4 "היא cums ראשון. כמו בכלל, לספק הנאה הגברת, "יאן קרנר 5 "רבייה ב מַחְפִּיר. כיצד להתפייס ארוטיקה והחיים », אסטל פרן

"כרצונך גברת. אמן בכיתה על מדע המין ", אמילי naughs i

אמילי Naughs במשך 20 שנה רק עובד בתחום המין חינוך. בספרו, היא מכסה את השאלות האלה אנשים שמעניינים את הנשים כל גיל.

לבצע תשוקות יליד בישראל רק אם אתה מודל ארוטי מאוקראינה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 4500 $.

העיקרי מהם ניתן לבנות אחריו: "האם הכל איתי בסדר?-. לא כל כך קל לפזר את התסיסה הקיימת בקריטריונים מידע משמעותי. ולכן בתחום ההוצאה קיימת אגדות רבות ואשליות. בספרו, אמילי מנתח את האשליות האלה עוזר להביא, כפי שכולם יודעים, חיים סקסיים לביטול רמה אחרת.

טיעוניה מוכיחים את פירות המדע מחקר. עבודתה, כמובן, מטופלת יותר לנשים קהל. אבל הספר יהיה שימושי וגברים - כמו תועלת נקבה Sexapillary.

"לב תשוקה", סטלה רזניק 2

איך לשמור על תשוקה ארוכה יחסים? המחקר של שאלה זו הוא סקסולוג ופסיכולוג סטלה רזניק. בעבודתו, סטלה מוטלת על מחקר ומסבירה, איך אתה יכול להיות, כדי לשמור על שביעות רצון חושנית וסקסית עם היחסים במשך שנים ארוכות של החיים יחד. כולם יודעים שזה מתואר גם בספר, איך הילדות שלנו משפיעה על חיים נוספים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

"בספר זה תוכלו ללמוד איך החינוך שלנו ישפיע על היכולת לאהוב וחיבה, ומה ניתן לעשות, אם יכולת זו לא הוקמה בכיוון בריא, הרמוני "- מבטא את השקפת עולמו על הספר קתרין בטין, פסיכולוג קליני סקסופתי מוסמך.

"תחזיק אותי בְּתוֹקֶף. זה אפשרי כי שבע שיחות לאהבה, כמו אנשים משמשים להביע, ארוך ארוך, סו ג 'ונסון 3

הטיפים המתוארים בספר זה מבוססים על טכניקה מיוחדת פסיכותרפית שקיבלה את הכותרת טיפול רגשי מוכווני. זוהי טכניקת המחבר שפותחה על ידי סו ג'ונסון, פסיכולוג קליני וסקסולוג. הספר מתאר שבע שיחות ריפוי שיש להחזיק כיצד להביע, כל זוג.

"אנחנו קשורים לשותף שלהם במובנים רבים בדיוק, איך תינוקות קשורים להורים. וכיצד אנו מביעים כי דברים בריאים נדרשים לנו תפקוד תקין בכל תחומי החיים, "סו מסביר. זֶה, איך אתה יכול לבנות מקרים כאלה, מתואר רק בעבודה בורא.

"היא קיימת ראשון. יש לציין כי סוף סוף לספק ליידי הנאה ", יאן קרנר 4

כבר שמו של הספר נראה כי הוא נועד בעיקר עבור הקהל הגברי. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה אבל כדי ללמוד איך כולם אומרים, המידע החדש ביותר בהקשר זה יכול גם גברים וגם נשים. על פי נתונים סטטיסטיים, רק רבע מהנשים מסוגלים לחוות אורגזמה במהלך יחסי מין קלאסיים.

כל הבעיה היא סוף סוף נמצאת במבנה האנטומי של הגוף של אישה: אחד איך נהגנו לדבר, הגופים העיקריים בהשגת גבירות הנאה, ועומס במיוחד, מקבל מאוד תשומת לב מספקת. אבל במציאות, החלק הקטן הזה של הבשר הוא ניחן ביכולת להביא את הגברת לקודקודים של אושר, בסופו של דבר, את החשבון של מספר גדול של עצב מסתיימת על פני השטח שלה.

בתוך המתאר, הניהול הממצה של נשים אֲנָטוֹמִיָה; גם בספר אגדות מפוזרים על מין אוראלי. זה אפשרי כי בנוסף, ב עבודתו של קרנר הוצעה שיטות מעשיות צעד אחר צעד כדי לסייע בהקלה דיון בשאלות אינטימיות בצמד.

"רפרודוקציה ב מַחְפִּיר. כיצד ליישב ארוטיקה וחיים ", אסטל פרל 5

ב איך התשוקה העיקדית אינה מוצלחת שבויים, דולפ. שותפים, מתמודדים עם פעם ביום שנפל עליהם לחץ. סקס למעשה מאה אחוז נעלם מן היחסים.

חלומות אישיים בישראל קל, במקרה שאתה מודל אלגנטי מרוסיה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2,200 $.

תארו לעצמכם עובדה אחת על כמה תימשך כמו גם כולם יודעים אהבה? שאלה רטורית. איך אנחנו רגילים לומר מצב כזה אטרקציה סקסית הופך, כפי שכולם יודעים, את המשימה העיקרית.

זה עבודה pern, לשים את זה בעדינות, מייצג כמה באים לידי ביטוי, מעשי ניהול המסייע רק לעשות את זה טוב יותר, כפי שכולם אומרים, החיים סקסי וגם לשמור על הדדית תשוקה לרמה הגבוהה ביותר. ספר זה מצדיק: מרגש ו סקס נלהב אפשרי לחלוטין במערכות יחסים ארוכות טווח.

Просмотров: 231 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar