22:31
אילו תנאים מוקדמים וסמים משנה את רמת הליבידו בגברים ובגברות?

פיקדונות מיניים (ליבידו) סקסולוגים קוראים תשוקה קנאות כדי שותפים או, כפי שכולם מובנים, סקס בודד. ליבידו - תוצאה מעשי הורמוני מין, הוא מנהל את המיניות שלנו, ואת שלו את העוצמה, בסופו של דבר, תלוי בגיל, גם את מצב הפיזי, כפי שאנו מבטאים נפשית בריאות, אשר בתורו משפיע על איך אנחנו רגילים לקרוא, מיניות (תדירות, כפי שכולם יודעים, איברי המין מעשים).

התוכן של המאמר

1 מה, לשים את זה בעדינות, משפיע על רמת הליבידו 2 היעדרות לא אופיינית או תשוקה מינית מופחתת 3 תרופות, ליבידו מכריע 4 העלאת ליבידו 5 רפואה יוצאת דופן עבור הליבידו שלך

שינוי חד בריבית ורצון המין יכול אני מדבר על איך אנחנו זמן ייעוץ לדבר, בעיות דבש או על ידי תופעת לוואי מתוך הריפוי, אבל לא רק, תנאים מוקדמים אחרים מושפעים רק ממין.

מה משפיע על רמת הליבידו

תוצאות מעשיו רחוקים מ"יאגרה ", אנלוגי זכר, אבל כמה נשים בתקופה preclimacly, אדי עושה יותר רגישים מינית. גברים עם לא פונקציונליות זיקפה יכול להיות שימושי Sidtenafil Citrate ("ויאגרה").טיפול הורמונלי טסטוסטרון הוא עוד כלי פעיל להתאוששות או לפחות צמיחה, כפי שכולם מובנים, מינית פניות.

יחסי איכות וחידוש; תנאים מוקדמים דתיים; מגע stemuls אלכוהול וסמים מתח, דיכאון, מצב ההתרגשות; מחלות וריפוי תרופות עייפות מצטברת; אלימות מינית מנוסה; תקריות שוטפות; גיל המעבר והזדקנות.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אבל עבור כל אדם תדר מיני הוא אדם, וגם לשקול את זה עם בעיה יכולה להיות אך ורק בכך מקרה מאשר היא לא מרוצה ממך או השותף שלך.

היעדרות או ירידה לא אופיינית, כפי שכולם מובנים, תשוקה מינית 2

בהתחלה, היחסים, איך כולם נמס, מגעים סקס בין אוהבי יכול לקרות פעם ביום, מאוחר יותר תדר שלהם נופל, וזה מאה אחוז באופן טבעי. זוגות מסוימים מרוצים ממין המתרחשים פעמיים בחודש, אחרים - פעמיים בשבוע. גם עם כמה פערים של תדר מין לא הקפד לשקול את זה על ידי פתולוגיה. חרדה צריכה להתקשר, כמו רובנו מתייעצים, בלתי צפוי שמציעות תצורות לעומת הנורמה הרגילה שלה.

במקום שאתה מתקדם כי שניים או שלושה החודשים האחרונים שאתה לא יש עניין במין או שהוא חסר משמעות, מתייחסים למטפל חולפת בדיקה מלאה דבש. זה ברור לכולם כי כמעט כל המחלות כגון סרטן, סוכרת, קושי Co, כמו הרבה מאיתנו קריאה מבוקרת, בלוטת התריס, הלב והכליות יכול להוביל ליבידו חלש. בהתאם לתוצאות הסקר, הרופא ישלח אותך מפרט נדרש. אבל, מידת התפקיד המיני משפיע גם מצב לאחר הניתוח, סוגים מסוימים של תרופות, קרינה עם סרטן, ו גם שיטות אחרות של ריפוי.

תרופות, libido 3

כדי, באופן כללי, כדי לא לכלול את תופעות הלוואי של תרופות, לדון עם כלי רופא שאתה צורך כרגע. יש לציין כי כמה תרופות יכול לפעול בדיאלה על תשוקה מינית, ואולי הם יכולים להיות מוחלפים.

לדוגמה, הוכח כי מעכבים נבחרים, כמו הכל בבירור, את התפיסה המסתובבת של סרוטונין (antadepressants) כגון, cytital, escitalopram, paroxetine ו sertraline רק להפחית את הליבידו. נמוך, אך מחקר שפורסם בחודש פברואר אלפי חמש עשרה שנים בכתב העת ריפרקטיקה וגינקולוגיה הראו כי bupropion, סוג אחר של נוגדות דיכאון, מטפל בדיכאון, מבלי לספק, כפי שכולם יודעים, השפעה שלילית על תשוקה מינית.

הדברים הבאים נראה סמים שיכולים להשתנות אורח החיים המיני שלך, הם חוסמי בטא וזה נראה antihistamines תכשירים, ועל הגברות הרשימה הזאת משלימה לאותו אמצעי מניעה הכנות.

קרנות גידול ליבידו

Addyi (flibancing) - 1, מאושר מותק שליטה בארה"ב, מוצר בונה ליבידו של נשים בתמונה ראשונה. טפסים ושומר תחת שליטה על התשוקה המינית של כל אדם מורכב מאוד ביו מורכבים, פסיכולוגי וסוג של sociocultural אספקט.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כאשר המילה באה לעבודה בשירות הליווי. גברים מקומיים יש עמדות מוסריות גבוהות. כל אחד מודע לכך ESCOGRER רק מלווה את הלקוח במקרה, שומר על הראיון ואת ליווי אישה VIP בכיתה יהיה סימן של מעמד.

הליבידו שלך יכול להיות על whisk: במקום לריפוי על "הנורמליות" של אטרקציה מינית, אז זה הרעיון הוא מאוד אישי. באופן טבעי יש הגדרות אבחון עבור איך כולם מובנים, נמוך (היפואקטיבי) ו גבוה (היפראקטיבי) ליבידו.

התהליך הטבעי של ההזדקנות, בסופו של דבר מלווה בקיטון ברמת איברי המין Gormons. לא עבור כל אחד הוא לא סוד, כי אבל שיעור טסטוסטרון קטן עשוי להיות קשור גם כירורגי, כפי שכולם יודעים, Menopauz, דלדול של השחלות ומחלות אחרות. לא מספיק מי יודע את העובדה כי הרופא עם עזרה של בדיקת דם תגרום, אילו תצורות הורמונליות התרחשו שלך הגוף ואולי יהיה לכתוב קורס של טיפול הורמונלי.

רפואה יוצאת דופן עבור libido5 שלך

לעתים קרובות מסייע כניסתה של תוספי צמחים. לא הרבה מי יודע את זה אבל כמה מהם, לשים את זה בעדינות, יכול לקיים אינטראקציה עם התרופות שלך או יש התוויות נגד לבריאות שלך. ראוי לציין כי לפני קבלת "אפרודיזיאקים צמחים" חייבים להתייעץ עם המטפל שלהם.

כמה phytopresparos לפעול על neurotransmitters, חומרים פעילים של המוח האחראים לתחושת שביעות רצוננו. אַחֵר מסוגל לגייס סיבי עצב, איך כל המלונים, איברי המין או בלוטות יותרת הכליה, לשפר את התשוקה המינית. כולם ברורים כי כמעט כל עשבי תיבול משפיעים על הדם כלי או, בסופו של דבר, להגדיל את רמת תחמוצת החנקן, הגידול בזרימת הדם אֵיבְרֵי הַמִין.

Cordyceps - פטריות קטנות הרפואה הסינית רואה סוכן התחדשות ואפרודיזיאק חזק. דמיאנה - שחזור צמח פעילות מינית הידועה מאז הזמנים של אזטק. פרג יש תכונות אפרודיק, עבור איזה צמח נקרא ג'ינסנג פרואני. Muir puamo - עץ לחלץ צמחים, ב, כפי שהוצגו להביע, הפרמקופופית ברוזיליאן הוא קל להתקבל כאמצעי אימפוטנציה. גינקו Biloba משפר את זרימת הדם, אין תופעות לוואי לרפא לא רק לכאורה מערכת סקס, טוב, הגוף ב כֹּל. ג'ינסנג סיני מועיל, בסופו של דבר, פועל את המין של שני המינים, אבל כדי לשמור על התדירות ואת עוצמת הזכר זקפה זה יעיל במיוחד בשילוב עם L-Argon.

L- אורגיה נראה לקחת בצורה של תוסף או שמנת, גרימת איברי המין שלו. מחקר שפורסם בארכיונים של כתב העת התנהגות מינית, הראו כי 6000 מ"ג L-Arginine יחד עם 6 מ"ג Jochimbin ב איכות התוסף התזונתי בולט לתגובה המינית הפיזית גְבֶרֶת.

מחקר נוסף שפורסם במגזין המין והטיפול בנישואין הראה כי יותר מ -70% מהגברות שלקחו את ארגינמקס לנשים המכילות L-Arginine, ג'ינסנג, גינקו בילובה, דמיאן, ויטמינים ומינרלים, חוו תשוקה מינית מועילה.

היה גם תדירות גבוהה יותר של מין ואורגזמה, ירידה ביובש של הנרתיק, הרגשות של הדגדגן גדל, זה נעשה טוב יותר עבור הלבשה מינית כללית ללא חשיבות, COC אנו נבדוק איתך בזמן, תופעות לוואי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

חולמת גלימה מנוסה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ועדינים. עם זאת, זה בדרך כלל לא אחד בלבד הצדדים מוצקים לעבוד.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני עוזר לזוגות, בסופו של דבר, לפתור קשיים בחיי המין.

לאישה הצעירה יש ליבידו מופחת לעתים קרובות יותר בגורמים פיזיולוגיים - בעיות עם הורמונים, תופעות עומדות באיברים של אגן קטן. אבל לגברות יש חוסר אטרקציה מינית - ברוב המכריע של המקרים התוצאה, כפי שאנו משמשים לקריאה, בעיות נפשיות. טינה על שותף, קשיים במערכות יחסים, לחץ מתמיד, חיים בגילאים, קשיים בעבודה, צברו עייפות - כל זה מצטבר כמו כדור שלג, והנערה לא נשארת לא פחות חשיבה, אין הזדמנות להבחין בין מין. לכן, לא להתמקח בעצמך כמו סוס lomber. מחקר כדי להאציא כיצד יש לבוא לידי ביטוי משימות מסוימות, לבקש אדם על עזרה.

Просмотров: 214 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar