14:08
סודות של שינוי בחיי

זה לא כל כך מזמן, החיים שלי השתנו, כמו כולם יודעים, נכון, מצאתי, כמו כולם יודעים, יציבות פיננסית, אשר תלוי בהורים, התחיל להציל את עצמו. כסף על מכונית אישית. כולם כבר זמן רב מה שרציתי בדיוק כפי שאני רוצה. השינויים שלי, לשים אותו מעט, התחיל עם אתר "larikon". בשלב מסוים, אני מדורגת על הקישור, אשר הוביל אותי לאתר זה, שם הוא נוצר, פרסומות רבות של סוכנויות, אשר מציעים את החיפוש אחר בנות יפות על עבודה גבוהה במוסקבה. ללא ספק, יש לציין כי אני לא עיוור, בסופו של דבר, היסס באטרקטיביות שלו, כפי שהיה לי הרבה תשומת לב באמצע סביבה גברית.

תודה למוסקבה, גם את שדה הפנאי לעובדה שאני יכול לשנות את עצמי, כי, לשים את זה מעט, נתתי כל מה שאני לא מספיק. תארו לעצמכם עובדה שאני שמח מאוד כי 20 שנה שלי, יש לי הכל, מה שרציתי. עבודה בתחום הפנאי לא זקוקה לי לי, קוק, רובנו נהגו לומר, סיימה את ההשכלה הגבוהה. שלי, כמנהל, זודאך הראשי היה, איך אנחנו מדברים כל הזמן, ריקוד יפה עם חגים סגורים. בהחלט, רוקדים במיוחד וגרם לי, כמו כולם יודעים, הוא רגוע, בטוח לעצמם גברת, אשר לא מפחד והוא לא מוכן לצאת בדרך למטרה שלו.

החיים החדשים שלי עם ההכנסה הגבוהה ביותר

עבדתי במרחב גדול יותר בערב ובלילה, כי היום שלי היה גל של מאה אחוז על כמותנו, אשר כל הזמן אומרים לעניינים אישיים, קורסים ורכישה קמפיינים. לאחר שהתחיל לחיות במוסקבה, הייתי מאה אחוז שינו את הטעם, התחלתי לאפשר לי להרשות לי כמה שבועות ללכת לקניות, ולשים אותו מעט, להשאיר הרבה כסף שם -. זה יהיה רע אם לא אמרו את מה שיכולתי להיות, לשים אותו מעט, להישאר, כי ידעתי שערב של הריקודים שלי יספק את ההוצאות הגבוהות ביותר.

תחום הפנאי במוסקבה הוא הזדמנות מצוינת לחשוף, לגלם כמו אדם, להיות עצמאית כלכלית ולא דבר לסרב. לכו על פי הצעדים שלי, זה הפך להיות אפשרי, מישהו יכול להפקיד לעצמי גברת, להיות מסוגל להיות מסוגל לרקוד. ההוצאות של הפנאי, באופן כללי, מציעה רבות, כפי שהביעו רבות, משרות פנויות שונות הכוללות תקשורת רגילה עם גברים. זה אפשרי כי אני חושב שדיבור ומציאת שפה משותפת עם הלקוחות יהיו מסוגלים, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן. בחרתי בדרך אחרת, כי ריקוד בשבילי הוא החיים. כרגע, יש לי הרבה ביטוי, הרבה, אני יכול להישאר בעצמי:

  • לִנְסוֹעַ.
  • לקבל השכלה.
  • ללכת אל הסלונים.
  • ארוחת ערב במסעדות יקרות.
  • מדבר עם גברים מאובטחים.
  • בעבר, כל זה נראה לי, כמו כולם יודעים באופן לא מעשי, חשבתי כי קרנות ענקיות יכול להיות רק אלה שעובדים במשך ימים, הם לבזבז את כל כוחם, להקריב את העניינים האישיים. אבל בזכות התחביבים שלו, החיים שלי במוסקבה הוא צבעוני, רווי אמיתי. https://empress-escort.com/

    כל מה שנדרש Zn... אינדיבידואליות של החסרונות...

    מוסקווה היא באמת העיר של חילופי, עבור מישהו, לשים את זה מעט, השינויים הם הפוכה, אבל באופן אישי, הכל הוא כמו סוף סוף חלם. אני מאמין כי עם כל הרצון ואת הרצון לעשות הרבה הרבה לעשות איתך, הכל יקרה. זה די פשוט להראות לך מן הצד הטוב ביותר, כדי להיות מול הסוכנות עם כל היתרונות ולשים אותו מעט, העלילה. תארו לעצמכם עובדה על מה לומר בכנות, כי זה היה בשבילי, כפי שרבים מאיתנו אמרו כל הזמן, משימה רגילה, אני בטוח לעצמי. נערה. כדי להיות מודגש, להאמין בכוח שלך ולהרוויח כספים ענקיים.

    Просмотров: 4263 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar