12:58
?ריקוד לבן או כמו נשים לבחור צעירים למין

בתחילה סטטיסטיקה עצובה.אבל המראה הסקסי ביותר הוא כתפיים רחבות ורגליים צרות, אשר אומר על רמה גבוהה testosteroneo, אבל, כפי שהוא צריך, פעילות מינית.מַדְעָן מהמכון של ברונל, מנהל מחקר, סיכם כי ברונטיות למשוך 37% גבירותיי, גושים כהים - 29%, בלונדיניות - 16%, אדום שיער - 2%.אבל זה אהבה להתקשר קשה, אבל תשוקה מינית יכולה באמת להתלקח באופן מיידי.

אני צריך לומר כי הבחירה כבר מאחור. הגברת הלכה עבור גבר. סקס יתרחש לחלוטין? מתברר לא! הכל תלוי, כאדם מנשק. 66% גבירותיי מסרבים ללכת לישון לאחר מגעיל נשיקות.

1 זכר מראה חיצוני 2 לא רק מראה מושך 3 גבירותיי אישיות מניעים 4 חברתי מניעים

זָכָר מראה חיצוני

מדענים כיצד להתבטא, מכון Pennsylvanian הוא כביכול, כי כאשר הנשים לבחור גברים לסקס, הם פשוט לשים לב החיצוני נתונים, לא על מצב ואופי.

פסיכולוגים מדינות אחרות מסכימות עם מסקנה זו.

מפקד תת-מודע

ארוך הדרך האבולוציונית מאובטחת בסטריאוטיפים התת-מודע שלנו פועל על כך יְוֹם. למרות שהם עדיין כל כך רלוונטי.

לדוגמה, הגברת מעריכה במלאות את מוזחן כאב לילדיו. הבא, הוא צריך להיות בריא. תארו לעצמכם עובדה אחת, ושום דבר לא כל כך קורא על בריאות כמו פורח מראה חיצוני.

לדברי פסיכולוגים, רק 5% מהגברות שלאחר הסובייטים מקומות לבחור שותפים עצמם. אחרים מחכים כשהם, לשים את זה בעדינות, יברח. ל אושר, יש 5%, טוב, ואת המקום שלאחר הסובייטי אינו מוגבל.

לי אהבה בלונדינית?

אהבה ממבט ראשון

זה יהיה רע אם אנחנו לא שמים לב לעובדה הפסיכולוגים של מכון Pennsylvanian ערכו מספר המחקרים גילה כי ברמה התת-מודע, הנשים קוראות מידע על הרמה טסטוסטרון מפניו של צ'לנג'ר. עם כל זה, כראוי, ערעור ציבורי, לא, כפי שכולם יודעים, גורם משיכה מיוחדת - זה כל הפנים.

לספק מטרות משלך בישראל יסודי, אם אתה מודל ארוטי מ בלארוס. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי לקבל מ 3,600 $.

אבל את השיחות המיניות להתקשר מהאזור סנטר ושפה. יצוין כי שפה הצרים ופתחו, הסנטר החזק ביותר - סימן, כפי שאנו מביעים,, כי עם טסטוסטרון הוא בסדר כאן.

לא רק המראה סוף סוף פתיונות 2

רֵיחַ

ולא נשים לא אוהבות את הריח שלו, אז יהיה זה החיים מיליונר בבריכה עם הכי יקר, כפי שרבים חושבים, אל המים באסלה, הוא לא יעשה את זה יותר אטרקטיבי.

זה בוגר מבוסס על אמונות תכונות מבוססות על ההרשעות של נוכחות של pheromones - חומרים נדיפים מסוגלים לְרַגֵשׁ.

קוֹל

אַחֵר מחקר מוכיח כי יותר מ 60% של נשים סוף סוף מושך קול זכר. יש לציין כי הוא חייב להיות נמוך, כפי שהנהיג, יציב. קול כזה נקרא גם קטיפה.

גבירותיי אישיות מניעים 3

מאפיינים טובים

מי יהיה רק ​​להבין אותם, אלה נשים? פסיכולוגים אומרים כי איך להתבטא, מעת לעת הם סוף סוף להיכנס במקרים מינית בדיוק כפי שאנו מביעים, משום שהם רואים שותף בן אדם טוב. באמת, קרבה חושנית לה חשוב יותר מאשר פיזית.

אבל לפעמים סקס סוף סוף מגיע אחרי רחמים מאשר גברים מוצלחים מאוד.

Preveling

שוב אותו דבר על שביל ארוך אבולוציוני, בסופו של דבר שהגברת התרגלו לראות. במקום שהיא שולטת בתוכנית חושנית, רוחנית או פיזית, היא לוקחת מין השתוקקות לשותף לאפס. במקום להרגיש את היתרון בוחר שֶׁלוֹ.

קומפלקס אלקטרה

בדרך כלל זה מורכבת (מצורף לא מודע לאב) סובלים בנות בילדות הפצע. אבל במקום המשפחה אינו משגשג מאוד, אז הקשיים, בסופו של דבר, להישאר, למרות שהם להסתיר. אחר כך מעדיף הגברת, בסופו של דבר, שניתן לגברים, מבוגרים בהרבה מעצמו. ובבחירה שותף בתחילה שואבת תשומת לב לגיל.

חֶברָתִי מניעים 4

מיקום בחברה

אֵיך לא בהחלט, גם גנטיקה. עבור ברמה התת-מודע, הגברת זקוקה לגבר, אשר יכול גם לספק לה התינוק קוסק ממותה. כיום גבוה יותר מעמד חברתי, גדול יותר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

אבל עדיין אדם צריך להיות פופולרי. הכל נמצא מן המעמקים - הנקבה תבחר באפשרות הזכר הטוב ביותר. במקום שהוא רוצה כמעט הכל, הוא הטוב ביותר. זה, אגב, הסביר כאשר הבחור מובל על ידי חבר. צריך מישהו אחר למישהו צוֹרֶך.

לחיות בסטנדרטים הוליווד

כבר, כמו בראשות, במשך שנים רבות על איך נשים לבחור צעירים, אתה צריך לשאול את מסך הסרט. אֵיך רק התהילה עוקבת אחרי השחקן, היא הופכת לסמל מין. וכל קטן גברים דומים לו צוברים פופולריות בגברות.

להיפטר seleotypes

סטריאוטיפים מפריעים לחיות בחינם. נשים מצאו דרך להילחם בזה. על פי הבטחות של החוקרים יותר מ 50% של נשים לא אכפת לישון עם זר.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע הולידו ניחוש שגוי כי ליווי הוא עכשיו משהו מביש, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל כאן יש ליחידות מידע כי ליווי השירות בישראל אין שום שיתוף עם זנות.

ויותר מ -30% מגלמים פנטזיות. כאן פמין למשוך חידוש וחוש חריפה של אסור. הדבר הכי יוצא דופן 40% מהאדים ממשיכים לפתח מקרים.

שְׁנִינוּת

מדענים באנגלית ניהלו סקר שהראה זאת הגברות הגרועות ביותר של מוז 'רואים מאוד, כמו בראשות, מיני.

עוד דבר אחד תַצְפִּית. Foregoing על האיך גבירותיי לבסוף לבחור גברים צעירים למין.תוכן מאמרים כמו נשים פשוט לבחור גברים למין? מה הם הניואנסים העיקריים? קָשֶׁה לתת בטוח, לשים את זה בעדינות, את התשובה לשאלה לגבי גברים, אבל כשזה מגיע גבירותיי, מספר התשובות מתכווצות. פחית לעשות רק ניסיון לסווג את התנאים המוקדמים המסביר את הבחירה של צעירים למין.

ומאותו איך הכל ברור, המנוסה ביותר לבסוף, פרפרים מופיעים בבטן, כי לא פרפר, באופן טבעי, דופמין, אדרנלין, Vasopressin ו Oxytocin, אשר לגרום הנאה מינית. לכן הבחירה, כמובן, המקרה הוא העיקרון, אבל לא סופי.

Просмотров: 303 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar