בתחילה סטטיסטיקה עצובה.אבל המראה הסקסי ביותר הוא כתפיים רחבות ורגליים צרות, אשר אומר על רמה גבוהה testosteroneo, אבל, כפי שהוא צריך, פעילות מינית.מַדְעָן מהמכון של ברונל, מנהל מחקר, סיכם כי ברונטיות למשוך 37% גבירותיי, גושים כהים - 29%, בלונדיניות - 16%, אדום שיער - 2%.אבל זה אהבה להתקשר קשה, אבל תשוקה מינית יכולה באמת להתלקח באופן מיידי.

אני צריך לומר כי הבחירה כבר מאחור. הגברת הלכה עבור גבר. סקס יתרחש לחלוטין? מתברר לא! הכל תלוי, כאדם מנשק. 66% גבירותיי מסרבים ללכת לישון לאחר מגעיל נשיקות.

1 זכר מראה חיצוני 2 לא רק מראה מושך 3 גבירותיי אישיות מניעים 4 חברתי מניעים

זָכָר מראה חיצוני

מדענים כיצד להתבטא, מכון Pennsylvanian הוא כביכול, כי כאשר הנשים לבחור גברים לסקס, הם פשוט לשים לב החיצוני נתונים, לא על מצב ואופי.

פסיכולוגים מדינות אחרות מסכימות עם מסקנה ... Читать дальше »

Просмотров: 302 | Добавил: houser_s | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

דרכים לספק אדם יש כזה הרבה כי לא ילדה אחת הוא מספיק חי כדי לשלוט בכולם. של הרצפות הנפוצות והרצוננות ביותר, ליטוף אוראלי להישאר. אחרי הכל, אין דבר יותר נעים מאשר הפה החם והרטט של השותף אשר מעריץ ללא אנוכיות את הפין.

התוכן של המאמר

1 שלב ראשון: הכנה 2 רכיב חיצוני 3 שיעורים מעשיים 4 סיכום

אבל רבים שוכחים כי חבר רחוק מן השטח הארוגני היחיד של החבר 'ה. קרוב מאוד הוא גוף שהוא לא פחות משאר צריך תשומת לב של נשים. זה Moshnka. ואם אתה באמת רוצה להפתיע את חבר הנפש ולהציג לו הפתעה נעימה, אנו ממליצים לשלוט בטכניקה begling.

נשים רבות מכירים ביטוי כזה כמו "קינוח קליאופטרה". זה לא מפתיע, כי המלכה המצרי היה מפורסם על מזגו וצמא בחינם אהבה. במקרה קונקרטי, אנחנו מדברים על מגוון של ליטוף אוראלי, ובמיוחד, עיסוי של שק האשכים.

ללא ספק, גברים רבים מתנגדים באופן מוחלט למישהו למקום הפנימי שלהם, כי רק תנועה לא נכונה אחת - והכאב מסופק. עם זאת, זה שווה ללמוד איך לעשות הכל נכ ... Читать дальше »

Просмотров: 215 | Добавил: houser_s | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

חיי מין צריכים להיות דומים לזיקוקים - אותו בהיר, אנרגטי ומגוון. רק אז האיש יהיה מרוצה בכנות ואפילו להסתכל על נשים אחרות כבר לא רוצה. כיצד להשיג זאת? פשוט מאוד! אתה חייב להיות פעיל במיטה. יודע איך לעשות אדם נחמד עם ידיים, שפתיים, וכל תא של הגוף היפה שלך.

התוכן של המאמר

1 "בעבודת יד" 2 עיסוי 3 חיבה אינטימית 4 השלמה

"בעבודת יד" אני

סקס הוא אמנות אמיתית. היתוך של שני גופים הביא לאקסטזה, עוצמה, אורגזמות בהירות, כי פשוטו כמשמעו להפוך את הנשמה, עיניים מבריקות רפה. זה לא יפה? ללא ספק, זה מדהים. גברים מעריכים את הנשים האלה שיכולים ולדעת איך לתת רגשות כאלה במיטה.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. זה יותר נעים לבחור איסרברין, אחד יהיה להקצות את הרמה יהיה לעשות חברה יפה.

יפנית גיישה מושלמת סקס על סקס.

הם יכולים להביא לאורגזמה עם מבט אחד בלבד. ... Читать дальше »

Просмотров: 191 | Добавил: houser_s | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

כל הספרים אינם רעים - ואלה המוקדשים לאהבה יחסים, טובים באינדיווידואליות. אבל כשזה מגיע לשיפור אישי החיים, זה מאוד שימושי להסתכל על כמה מאיתנו כל הזמן אומר פרסומים מדעיים. ואפילו לא צריך לומר כי sexopathologists לעתים קרובות לייעץ ללקוחות שלהם ספר כתוב על בסיס מחקר. ב יש להם עצות מעשיות המאפשרות, כדי לרענן את המקרה ולהפוך אותם חָזָק. כולם יודעים שאנחנו מדברים על פרסומים כאלה.

התוכן של המאמר

1 "האיך גברת. אמן בכיתה על מדע המין ", אמילי Naughs 2 "הלב של תשוקה", סטלה רזניק 3 "החזק אותי בְּתוֹקֶף. כמובן, כולנו יודעים היטב מה שבע שיחות אהובים על ידי לוז ארוך כל החיים ", סו ג'ונסון 4 "היא cums ראשון. כמו בכלל, לספק הנאה הגברת, "יאן קרנר 5 "רבייה ב מַחְפִּיר. כיצד להתפייס ארוטיקה והחיים », אסטל פרן

"כרצונך גברת. אמן בכיתה על מדע המין ", אמילי naughs i

אמילי Naughs במשך 20 שנה רק עובד בתחו ... Читать дальше »

Просмотров: 230 | Добавил: houser_s | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)