בחיים שלך חסר תשוקה? או חזה ארוחת ערב רומנטית, אשר לאט זורם לתוך הלילה נלהב? ואז להפוך את האווירה בין שותפים על ידי סרט נלהב: הוא בהחלט לחנך משהו חדש ויתן רעיון מרגש להמשיך. אנו מציעים מדגם של הסרטים הנלהבים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע. לְהַתְאִים!

התוכן של המאמר

1 שלוש עשרה העליון

למעלה 13_13

דרמה: "Malena" (2000, איטליה)

עיר סיציליאנית קטנה מתגוררת בעיר סיצילאית קטנה - אשה צעירה ויפה שהפכה לחבר'ה ולנושא הקנאה של נשים מקומיות. היא אוהבת את בן הזוג שלה ותוכנית אליו אפילו במהלך שנות המלחמה - בעוד המכתב מהחזית אינו מביא לחדשות שלו. מאלן מנסה להוביל אורח חיים מוצק, אבל האירוע וחסרי רחמים של אחרים סביב הכל לעתים קרובות דוחף אותה בחבטות.

מלודרמה: "אל תשאיר" (2004, איטליה)

בתו של ד"ר ת'ימוטו מביאה למרפאה לאחר טרגדיה מכונית כבדה. אישה במוות, ואת thymoteo, הכל לעתים קרובות זוכר את הפעולות של העבר לאורך זמן. בצעירותו הוא מצא את עצמו בעוני, שם הוא בילה ... Читать дальше »

Просмотров: 4344 | Добавил: houser_s | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

גברים באים לפגישות ארומגר לא רק עבור הופעות נחמד ובילוי טוב, קודם כל הם רוצים להירגע ולהירגע אחרי יום קשה. Masseuses צריך להיות מיומנות לא רק במהלך החלק הארוטי של הפגישה, אלא גם להיות מסוגל להסיר את המתח ואת העייפות. בשביל זה, בנות צריך לשלוט בסיסי מרגיע טכניקות עיסוי. חשוב מאוד להיות מסוגל לעבוד כראוי עם הגוף של הלקוח.

הדקויות העיקריות של עיסוי מרגיע

הדבר החשוב ביותר הוא כי המעסה חייב לזכור, זה כי במהלך החלק המרגיע של הפגישה, יש צורך לסירוגין את עוצמת ההשפעה על הגוף של גבר. בשל ניגוד זה, תנועת הלימפות על ידי הגוף נוצרת מחזור הדם מתגבר, אשר בתורו מוביל להפעלת קצות העצבים. כמו כן, החלופה חשובה על מנת ללקוח לא להירדם במהלך מניפולציות עדינות ואיטיות, אבל לא הרגישתי עליז מדי, שכן מדינה כזו לא תאפשר להשיג מלא להירגע.

חשוב גם להגדיל בהדרגה את מהירות התנועות, ולא לעשות את זה בחדות. אחרת, הגוף יחווה הלם, לא זמן להתאים את הפעולות של המעסה. כמו כן, זה גם בלתי אפשרי לעצור מניפולציה לאח ... Читать дальше »

Просмотров: 257 | Добавил: houser_s | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

פיקדונות מיניים (ליבידו) סקסולוגים קוראים תשוקה קנאות כדי שותפים או, כפי שכולם מובנים, סקס בודד. ליבידו - תוצאה מעשי הורמוני מין, הוא מנהל את המיניות שלנו, ואת שלו את העוצמה, בסופו של דבר, תלוי בגיל, גם את מצב הפיזי, כפי שאנו מבטאים נפשית בריאות, אשר בתורו משפיע על איך אנחנו רגילים לקרוא, מיניות (תדירות, כפי שכולם יודעים, איברי המין מעשים).

התוכן של המאמר

1 מה, לשים את זה בעדינות, משפיע על רמת הליבידו 2 היעדרות לא אופיינית או תשוקה מינית מופחתת 3 תרופות, ליבידו מכריע 4 העלאת ליבידו 5 רפואה יוצאת דופן עבור הליבידו שלך

שינוי חד בריבית ורצון המין יכול אני מדבר על איך אנחנו זמן ייעוץ לדבר, בעיות דבש או על ידי תופעת לוואי מתוך הריפוי, אבל לא רק, תנאים מוקדמים אחרים מושפעים רק ממין.

מה משפיע על רמת הליבידו

תוצאות מעשיו רחוקים מ"יאגרה ", אנלוגי זכר, אבל כמה נשים בתקופה preclimacly, אדי עושה יותר רגישים מינית. גברים עם לא פונקציונליות זיקפה יכול להיות ... Читать дальше »

Просмотров: 213 | Добавил: houser_s | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

עכשיו רוב הבנות הצעירות סוף סוף מעדיפים להרוויח כספים גדולים, בסופו של דבר, לחיות לספק, ללא כל בעיות במזומן. לעתים קרובות, איך אנשים רגילים להביע, נוח והגון עבודה למצוא תלמידים. עכשיו עבור כל נפלא ואיך להיות לידי ביטוי, תלמידים חמודים יש הצעת עבודה יפה בתחום הפנאי.

עבודה מצוינת עם תשלום טוב

שירותי ליווי צוברים פופולריות רבה. ייתכן כי עבודה כזו היא עקבית, באופן כללי, הוא צובר דירוג, כי נערות צעירות עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, דמות יפה מוכנה עם הנאה למכור את הנתונים החיצוניים שלנו וכיצד להיות מלווה עבור עסקים, חבר 'ה מודרך. אין שום דבר מגעיל, כי הנערה אתה רק צריך להביא שותף לכל אירוע בסיסי, וכמה אם התשובה היא, בסופו של דבר, זה לא יקבל תגמול מטבע רע. אם יש לך נתונים חיצוניים מעולה, אתה גם יודע איך לשמור, כפי שכולם יודעים, שיחה נעימה, אז זה גם שווה את זה בשבילך כדי להציע שירותי פנאי כגון. ביסודו של דבר, יש צורך:

  • ... Читать дальше »
    Просмотров: 246 | Добавил: houser_s | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)