ריקודי בטן הוא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון, וכיום היא פופולרית ברחבי העולם. ריקודי בטן מבוצעים לרוב לצלילי מוזיקה, וניתן לעשותו לבד או כחלק מהופעה קבוצתית.

רקדניות בטן בדרך כלל לובשות טופ דמוי חזייה עם מכנסיים רפויים הנקראים "שלוואר". השוואר יכול להיות עשוי מכל חומר, אך הוא חייב להיות רופף מספיק כדי לאפשר לרקדנית הבטן לנער את ירכיה וירכיה בזמן ההופעה. נאמר שלרקדניות בטן חייבות להיות תנועת ירכיים טובה כדי להופיע היטב.

המילה "בטן" מתייחסת לבטן, ולכן פירושו של סוג זה של ריקוד הוא "לרקוד בשביל הבטן". השם בא מטלטלת ירכיים, שמזכירה תנועה של מישהו שמאכיל את תינוקו או מאכיל את עצמו מהבטן שלו.

ריקוד בטן הוא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון, צפון אפריקה ודרום אסיה. זה נעשה על ידי הזזת הירכיים בתנועה מעגלית ליצירת אפקט דמוי גל. ... Читать дальше »

Просмотров: 64 | Добавил: houser_s | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

מרגרה היא משפיענית מדיה חברתית שמפרסמת סרטוני ריקוד בערוץ היוטיוב שלה.

למרגרה יש למעלה מ-700,000 עוקבים באינסטגרם. יש לה גם למעלה מ-100,000 עוקבים בפייסבוק ובטוויטר.

מרגרה מפרסמת סרטוני ריקוד של עצמה רוקדת לצלילי שירים שונים הפופולריים בתעשיית המוזיקה המרכזית. הקליפ הפופולרי ביותר שלה היה של הריקוד שלה לצלילי "Despacito" מאת לואיס פונסי ואבא יאנקי.

ערוץ היוטיוב של Margara Dance Videos הוא ביתם של למעלה מ-300 סרטונים עם סך של יותר מ-100 מיליון צפיות. הסרטון הנצפה ביותר בערוץ הוא הרמיקס של Despacito, עם למעלה מ-24 מיליון צפיות עד כה.

הקדמה: Margara Dance Videos הוא ערוץ יוטיוב הכולל ריקוד של מרגרה לצלילי שירים שונים הפופולריים בתעשיית המוזיקה המרכזית.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי ממדינת רג'סטאן ההודית ... Читать дальше »

Просмотров: 69 | Добавил: houser_s | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד שנמצא בתעשייה למעלה מ-50 שנה.

Margara Dance Studio נוסד בשנת 1967 על ידי מרגריטה ואלברט מרגרה. הסטודיו נמצא בתעשייה למעלה מ-50 שנה ויצאו ממנו רקדנים מצליחים רבים. הוא ממוקם ב-1035 E Indian School Road, Phoenix, AZ 85014.

סטודיו לריקוד מרגרה מספק שיעורי ריקוד פנאי ותחרותיים לתלמידים בכל הגילאים. יש להם שיעורים לבלט, ג'אז, היפ הופ, סטפס, לירי, בלט אקרו/פוינט וטמבלינג, כמו גם מחנות קיץ ופעילויות אחרות כדי לשמור על ילדים מעורבים בסטודיו במהלך חודשי הקיץ.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד המלמד בלט, ג'אז, סטפס ועוד. הם מציעים שיעורים לילדים ולמבוגרים.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד המלמד בלט, ג'אז, סטפס ועוד. הם מציעים שיעורים לילדים ולמבוגרים. המטרה שלהם היא לספק סביבה שבה כל תלמיד יכול לצמוח בדרכו שלו ... Читать дальше »

Просмотров: 65 | Добавил: houser_s | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)