15:03
סרטוני ריקודי בטן

ריקודי בטן הוא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון, וכיום היא פופולרית ברחבי העולם. ריקודי בטן מבוצעים לרוב לצלילי מוזיקה, וניתן לעשותו לבד או כחלק מהופעה קבוצתית.

רקדניות בטן בדרך כלל לובשות טופ דמוי חזייה עם מכנסיים רפויים הנקראים "שלוואר". השוואר יכול להיות עשוי מכל חומר, אך הוא חייב להיות רופף מספיק כדי לאפשר לרקדנית הבטן לנער את ירכיה וירכיה בזמן ההופעה. נאמר שלרקדניות בטן חייבות להיות תנועת ירכיים טובה כדי להופיע היטב.

המילה "בטן" מתייחסת לבטן, ולכן פירושו של סוג זה של ריקוד הוא "לרקוד בשביל הבטן". השם בא מטלטלת ירכיים, שמזכירה תנועה של מישהו שמאכיל את תינוקו או מאכיל את עצמו מהבטן שלו.

ריקוד בטן הוא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון, צפון אפריקה ודרום אסיה. זה נעשה על ידי הזזת הירכיים בתנועה מעגלית ליצירת אפקט דמוי גל. דירה דיסקרטית בבית שמש

ניתן לצפות בסרטוני ריקודי בטן ביוטיוב או באתרי אינטרנט אחרים להזרמת וידאו. אורך הסרטונים האלה הוא בדרך כלל עד 6 דקות ולרוב מלווים במוזיקה.

רקדניות בטן לבושות לרוב בצבעים עזים ולעיתים לובשות רעלה על הראש או הפנים. הם גם עונדים לעתים קרובות תכשיטים כגון צמידים, צמידים, טבעות, שרשראות ועגילים.

ריקודי בטן היא סוג של אמנות פרפורמנס. לעתים קרובות זה קשור לתרבות המזרח התיכון. זה כרוך בתנועה של הרקדן בצורה חושנית, מתפתלת, לעתים קרובות למוזיקה.

סרטוני ריקודי בטן קיימים כבר יותר ממאה שנה. הם שימשו ככלי הדרכה על ידי רקדנים ומורים מקצועיים כדי להראות את המהלכים והטכניקות של ריקודי בטן. ישנם גם סרטוני ריקודי בטן חובבים רבים הזמינים ב-YouTube או באתרי שיתוף וידאו אחרים כמו Vimeo

המטרה העיקרית של הסרטונים האלה היא ללמד אנשים איך לרקוד בטן כדי שיוכלו לתרגל את זה בבית ולשלוט במהלכים בעצמם. אבל יש גם הרבה מטרות אחרות לסרטונים האלה - יש אנשים שמשתמשים בהם כהשראה להופעות או לכוריאוגרפיה שלהם, אחרים משתמשים בהם למטרות בידור, ויש כאלה שאפילו משתמשים בהם כדרך לרדת במשקל

Просмотров: 57 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar