15:02
סטודיו לריקוד מרגרה

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד שנמצא בתעשייה למעלה מ-50 שנה.

Margara Dance Studio נוסד בשנת 1967 על ידי מרגריטה ואלברט מרגרה. הסטודיו נמצא בתעשייה למעלה מ-50 שנה ויצאו ממנו רקדנים מצליחים רבים. הוא ממוקם ב-1035 E Indian School Road, Phoenix, AZ 85014.

סטודיו לריקוד מרגרה מספק שיעורי ריקוד פנאי ותחרותיים לתלמידים בכל הגילאים. יש להם שיעורים לבלט, ג'אז, היפ הופ, סטפס, לירי, בלט אקרו/פוינט וטמבלינג, כמו גם מחנות קיץ ופעילויות אחרות כדי לשמור על ילדים מעורבים בסטודיו במהלך חודשי הקיץ.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד המלמד בלט, ג'אז, סטפס ועוד. הם מציעים שיעורים לילדים ולמבוגרים.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד המלמד בלט, ג'אז, סטפס ועוד. הם מציעים שיעורים לילדים ולמבוגרים. המטרה שלהם היא לספק סביבה שבה כל תלמיד יכול לצמוח בדרכו שלו ובו זמנית ליהנות.

Margara Dance Studio הוקם בשנת 2006 על ידי אלסנדרה מרגרה שחיפשה מקום בו תוכל ללמד את התשוקה שלה לרקוד לאחרים. היא רצתה ליצור מקום שבו התלמידים יוכלו לצמוח בדרכם שלהם ובו בזמן ליהנות. היום הסטודיו גדל לאחד המקומות הטובים בעיר עם למעלה מ-1200 תלמידים רשומים לשיעורים מדי שנה!

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד ומרכז כושר הממוקם בברמפטון, אונטריו.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד ומרכז כושר הממוקם בברמפטון, אונטריו. סטודיו לריקוד מרגרה מלמד ילדים, בני נוער ומבוגרים כבר יותר מ-20 שנה. הוא מציע מגוון רחב של שיעורים כולל בלט, סטפס, ג'אז, היפ הופ, ריקוד לירי ועכשווי.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד המציע חוגים לילדים ומבוגרים. הם פועלים מאז 2005, והם ממוקמים ב-1726 W. Lake Cook Rd, Buffalo Grove IL 60089.

סטודיו לריקוד מרגרה מציע שיעורים לילדים ומבוגרים. הם פועלים מאז 2005, והם ממוקמים ב-1726 W. Lake Cook Rd, Buffalo Grove IL 60089.

בסטודיו לריקוד מרגרה יש מגוון של היצע כיתות כולל בלט, סטפס, ג'אז, היפ-הופ, שיעורי שילוב ג'אז/היפ-הופ עכשווי וכן שיעורי בלט למבוגרים וחוגי סטפס למבוגרים. הסטודיו מציע גם שיעורים פרטיים לכל גילי התלמידים וכן מחנות קיץ כדי לעזור לתלמידים ללמוד מיומנויות חדשות או מיומנויות נוכחיות מושלמת!

סטודיו לריקוד מרגרה פתוח בימים שני עד שישי בין השעות 17:00 עד 20:00 למעט יום רביעי שבו הסטודיו נסגר בשעה 19:00.

סטודיו לריקוד מרגרה נוסד בשנת 2000 על ידי המורה לריקוד והכוריאוגרפית מרגרה. הסטודיו ממוקם בפינת 50 וברודווי בניו יורק.

הסטודיו מציע מגוון רחב של חוגים לילדים ומבוגרים. יש שיעורי בלט, סטפס וג'אז לילדים. למבוגרים יש היפ הופ, אולם נשפים, סלסה ועוד. לבית הספר יש גם תוכנית קייטנה המלמדת את הילדים על סוגי הריקוד השונים שהם מציעים. https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-Kfar-Saba.php

הסטודיו לריקוד מרגרה הוקם בשנת 1990 על ידי נדיה מרגרה. הסטודיו נוצר כדי להעניק לילדים ולמבוגרים חינוך לריקוד מהנה ומלמד כאחד.

הסטודיו מציע סגנונות שונים של ריקוד כולל בלט, סטפס, ג'אז, לירי, היפ הופ ועוד. הם מציעים גם שיעורים למבוגרים שרוצים ללמוד את היסודות של ריקודים סלוניים. לצד סגנונות הריקוד השונים המוצעים, יש בסטודיו למחול מרגרה גם להקת תיאטרון המופיעה לאירועים שונים בקהילה.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא מקום אליו אנשים יכולים לבוא ללמוד על סגנונות ריקוד שונים בסביבה חינוכית ומהנה כאחד.

Просмотров: 65 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar