15:03
סרטוני ריקוד של מרגרה

מרגרה היא משפיענית מדיה חברתית שמפרסמת סרטוני ריקוד בערוץ היוטיוב שלה.

למרגרה יש למעלה מ-700,000 עוקבים באינסטגרם. יש לה גם למעלה מ-100,000 עוקבים בפייסבוק ובטוויטר.

מרגרה מפרסמת סרטוני ריקוד של עצמה רוקדת לצלילי שירים שונים הפופולריים בתעשיית המוזיקה המרכזית. הקליפ הפופולרי ביותר שלה היה של הריקוד שלה לצלילי "Despacito" מאת לואיס פונסי ואבא יאנקי.

ערוץ היוטיוב של Margara Dance Videos הוא ביתם של למעלה מ-300 סרטונים עם סך של יותר מ-100 מיליון צפיות. הסרטון הנצפה ביותר בערוץ הוא הרמיקס של Despacito, עם למעלה מ-24 מיליון צפיות עד כה.

הקדמה: Margara Dance Videos הוא ערוץ יוטיוב הכולל ריקוד של מרגרה לצלילי שירים שונים הפופולריים בתעשיית המוזיקה המרכזית.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי ממדינת רג'סטאן ההודית. הריקוד מבוצע על ידי נשים וגברים שמתלבשים בתלבושות צבעוניות עזה.

ריקוד מרגרה בוצע במקור עבור מלכי רג'סטאן כדי לחגוג את ניצחונם בקרבות.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי במדינה האפריקנית אתיופיה. הסרטון הוקלט על ידי סטודנט אתיופי והועלה ליוטיוב בשנת 2008. מאז הוא נצפה יותר ממיליון פעמים.

בסרטון נראית קבוצת צעירים רוקדת לצלילי תוף מסורתי בשם מרגרה, אותו מנגן אדם אחד עם שני מקלות. הרקדנים לובשים בגדים צבעוניים ונראים קופצים מעלה ומטה, מניפים את זרועותיהם מעל ראשיהם, מסתובבים ומרעידים את ירכיהם.

Margara הוא ערוץ YouTube הכולל סרטוני ריקוד. לערוץ יש למעלה מ-500 אלף מנויים ו-1.7 מיליון עוקבים באינסטגרם. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Nahariya.php

סרטוני הריקוד של מרגרה נוצרים על ידי מרגרה, רקדנית מבריטניה, שמפרסמת הדרכות ריקוד ואתגרים לעוקבים שלה להתנסות. סרטונים אלו נצפו יותר ממיליארד פעמים ביוטיוב וצברו למעלה מ-9 מיליון לייקים, מה שהופך אותם לאחד הערוצים הפופולריים ביותר בפלטפורמה.

מרגרה היא להקת ריקוד מאינדונזיה. הם ידועים בכוריאוגרפיה ובמוזיקה היצירתית שלהם.

סרטוני הריקוד של מרגרה מועלים בדרך כלל ליוטיוב על ידי חברי הקבוצה עצמם או על ידי מעריצי הקבוצה. הסרטונים נצפו יותר מ-100 מיליון פעמים, ולערוץ מרגרה יש יותר מ-2 מיליון מנויים.

Margara היא אפליקציית סרטוני ריקוד שבה משתמשים יכולים להעלות סרטונים של עצמם רוקדים.

אפליקציית Margara Dance Videos מאפשרת למשתמשים לשתף את סרטוני הריקוד שלהם עם העולם ולקבל משוב מרקדנים אחרים. לאפליקציה יש מערכת דירוג כך שמשתמשים יכולים למצוא את הסרטונים הטובים ביותר ולהתחבר לרקדנים אחרים שיש להם תחומי עניין דומים.

Просмотров: 69 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar