14:08
הקשיים העיקריים של המארחת

בנות חמודות בכניסה למוסד - ככה אנשים משמשים להביע, פרופסור למארחת מקצועי. הם מחייכים, לבושים לגמרי ואת מצב רוחם היפה. האורחים נתקלים לבסוף אורחים ומלוות שולחנות או מספרים. בסוף תלוי במקום העבודה של הגברת. בפועל, הוא מתגלה כפי שהיינו מדברים, רבים מינוס. באופן טבעי, הם לא מתקבלים עליהם, אבל רק מודעים היבטים אלה נראה לחפש כל בחורה שרוצה לחקור את המקצוע הזה.

המראה המושלם הוא לא כל הזמן יותר

לינה במסעדה, המלון נמצא בספא חייב להיות נוכח. רבים מהם, הם חושבים שהעובדים הראשונים שבהם נמצאים האורחים. ואכן, באופן מושלם, אם המעסיק נכנס לתמונה של המארחת. במקרה זה, יש מדים במדים אחידים, אפילו נהלי היופי - עיצוב מסוים של מניקור וציור של השיער. באופן טבעי, גישה כזו של עבודה יכולה, לשים אותו באותו זמן מעט, רק המוסדות של בכיתה VIP משופרים.

באופן שבו נהגנו לדבר, מנהלי המלון ומסעדות היומיום פשוט הביעו את הדרישות של המארחת. מתברר, בחורה חייבת לקנות 2-3 תלבושות באיכות גבוהה, לעתים קרובות עושה מניקור, את התנוחה. איך זה לא היה מוזר, אבל זה לא אירוע זול, במיוחד אם אתה צריך לקחת דברים המותג.

המראה המושלם לא נוצר לבסוף כדי לשים אותו מעט, 5 דקות. העובדים חייבים להרוויח עד קבל עד הסדר. בעבודה זו, אי אפשר "לקשור קוקו" או "הידוק הדולקה". כולם יודעים איזה תסרוקת!

כאב ללא שינוי ברגליו של יום העבודה

המארחת לא באה לעבודה בעקיצות. לרוב על הרגליים של נעלי ילדה יפה על עקבים. כל היום, כמו כולם יודעים, נעליים כאלה, זה הפך להיות קשה ללכת. בנות עבודה Hostesses בחיים רגילים מעדיפים ללכת על בלעדית שטוחה.

יומון אתייק... איך, בסופו של דבר, להכין את עצמך...

עקבים ללא שינוי סובבים פצעים ורגליים זמזומים. זה יהיה רע אם אנחנו לא שם לב שיש מגמה להבדיל, אז העבודה הופכת למבחן אמיתי. לעתים קרובות מאוד, מיוחד זה לא הזמן לשבת! כמעט כל המארחים מנוסים לאשר כי freebies לא להתרחש.

ההתנגדות מתח היא בעצם

מוסדות בידור, בסופו של דבר, לבקר אנשים אריגה. שים לב כי זהו מסעדה פרימיום או ספא, אז כל אורח שואל כמה באים לידי ביטוי, תשומת לב מיוחדת. אי אפשר להזמין אורחים בשום פנים ואופן. למצב רוח רע, אתה יכול, באופן כללי, ללכת קנס. אולי העובדה כי על פני המארחת הוא כל הזמן מחויב להיות חיוך נדיב. גם אם הלקוח מתחיל, אז זה בלתי אפשרי להיות עצוב או שערוך, זה בלתי אפשרי לענות בכעס. קונפליקטים כאלה יהיה קשה לפתור.

איך להיות עמיד במתח? פסיכולוגים ממליצים:

  • אתה חייב לומר כי כדי להיות מסוגל להתמודד עם אנשים ולהכין את ההתנהגות האכזרית של הלקוח מראש.
  • אתה צריך לישון מספיק. זה אפשרי כי molque, כמו רבים לידי ביטוי, מערכת העצבים היא לא מאוחר מאוד עבור התנגדות מתח.
  • בתזונה של הנערה צריך להיות ויטמינים של קבוצה B וויטמין D.
  • לא יכול לעבוד ללא ימי חופשה. יש צורך לעודד אותך, כמו כולם יודעים, על אופי באיכות גבוהה בטבע, במים.
  • יש צורך למצוא תחביב שיעזור פשוט להסיח על ידי שלילי בעבודה.
  • לפרטים טובים יותר את פונקציות המארחת

    לעתים קרובות, בנות חדשות משוכנעות שרק מפגש אורח מגיע בתפקידם. בפועל, מתברר כי המארחים לתלות, כמו כולם אומר, עבודה נוספת:

  • סיוע שרת;
  • מאפייני מנהל המערכת;
  • Harboard בסוף יום העבודה;
  • לְבַשֵׁל.
  • במהלך התעסוקה, יש לומר כי הנוכחי צריך לציין במדויק את האחריות של המארחים. אם משהו, לשים את זה מעט, זה נראה מוזר או לא מקובל, עדיף להיות מסומם מן המשרד. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

    קידום קריירה בקנה מידה לא מצפה לא, לשים אותו מעט, שווה. כולם יודעים כי המקצוע יש צורך באמצע התלמידים. אבל אתה יכול להעמיק את המסעדה או את המלון. בנוסף, יש הזדמנות להכיר אנשים מרגשים. ובכן, והמשכורת של המארחת, כל כך הרבה אנשים חושבים, בדרך כלל, לוקחים בחשבון את העבודה שאינה דורשת גם תואר להשכלה גבוהה.

    Просмотров: 2599 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar