21:35
סובייטים של סקסולוג - כמה פעמים אתה יכול לעשות סקס אנאלי?

להחליט לקחת סקס אנאלי, שותפים רבים תהה על ידי אישור אשר יוביל למלאה מינית חַיִים. עם זאת, שתיקה רבות את הבעיה, לא לדעת את הדברים היסודיים: איך לשכנע שותפות למין אנאלי, איך להכין אותו, סקס אנאלי פעם בשבוע הוא הרבה או קצת ולא.ד '.

התקשות סובייטיות וא נכון של מידע הולידו את הדעה הלא מדויקת כי הליווי הוא משהו מביש, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל כאן היחידות יודעות כי ליווי השירות בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

זֶה המאמר נועד לעזור לו.

התוכן של המאמר

1 איכות פרלוד עובד פלאים 2 הכנת פי הטבעת: מה ואיך 3 מין אנאלי: סטייה יקרה או חלופה בטוחה? 4 סקס אנאלי: אופטימלי - פעם ב שָׁבוּעַ

עבודות פרלוד באיכות גבוהה תוהה

אם השותף שלך עדיין ספקות אנאלי, נסה לפתות אותו. לארגן פרלוד בלתי נשכח, משחק רזה וסבלני. אתה יכול להתחיל כזה פרלוד לא די קלאסי, המשפיעים על הנקודות הרגילות והשלמת שלב זה על ידי ענייני דגדגן ונרתיק.

ואז, כאשר היא מספרת ומתחילה לקבל באז, בזהירות לנסות לשים אבוס, על מה, בהתחלה, כאילו לוקח את זה באופן אקראי. הבא, אתה יכול לפעול קצת בטוח ולהמשיך. נערות ליווי בחיפה

הַבָּא שלב - הפלישה: שפשוף את האצבע, נסה להיכנס לזה בדיוק אחד phalanx, לא לשכוח ללטף את הנרתיק שלה. העיקר כאן הוא הדרגתי: מתנהג בזהירות ובטקט, ברגע שמגיע לך אמון לפלוש "אזור אסור". אם אתה עושה הכל נכון, אז אתה לא יכול לפקפק: בקרוב מאוד המעבר יהיה פתוח בשבילך.

הכנת פי הטבעת: מה וכיצד

זה מגיע לעובדה כי פי הטבעת כמה שעות לפני socia חייב להיות מוכן: לנקות ניקוי בעזרת חוקן ו זוג ליטר מים חמים. יוצקים במעגל של אסקמה כמה ליטר מים חמים, לסגור את העגורן, לסנן את קצה הווזלין וללכת לשירותים.

לתלות מיכל גומי עם מים לגובה של אחד וחצי מטרים, אתה יכול באותו מקום שבו המקלחת מחוברת למעלה, לעמוד באמבטיה על כל ארבע, לפתוח את העגורן של חוקן, לשלוח את קצה פי הטבעת.

יש צורך להירגע לחלוטין, וכאשר המים נע לתוך המעי, קצת שקר בצד, לאחר שהוזן בטן של הרגליים, באותו אמבטיה עם כמות קטנה של מים חמים. כמה דקות לאחר מכן, הדחף יתחיל ואתה תמשוך אותך בשירותים.

חוקי כאלה לא יכול להתבצע לעתים קרובות כי אין מקרה אחר ישבור את סביבת חיידקים טבעיים.

לאחר ביצוע ההליך, האישה צריכה לקחת מקלחת היגיינית, להירגע קבל קצת מנוחה.

כמו שבץ סופי, אתה יכול לפתח פי הטבעת, באמצעות תקע אנאלי מיוחד, שנרכשו בחנות סקס. זה חייב להיות משומן בשפע, וזלין או סיכה מיוחדת, ולהיכנס קצת. בהדרגה מרגיע, לנסות לדחוף את תקע של עמוק יותר: אל תפחד, זה לא אבוד בפנים, כפי שיש לו מגביל בסוף.

נסה כך לשכב בצד ולהתרגל לתחושות חדשות. להתרגל בהדרגה: בפעם הראשונה זה יהיה מספיק וכמה דקות. הגדלת הכשרה כזו, עם הזמן לך נוסעים אנאלי שרירים, אשר תהיה השפעה חיובית על התהליך עם השותף שלך.

לענות על השאלה כיצד לשכנע את הנערה על אנאלי במאמר שלנו הבא על הקישור.

סקס אנאלי: סטייה מזיקה או חלופה מאובטחת?3

לפני כמה שנים מין אנאלי נתפס אנשים רגילים ביותר כמו משהו מביש, מלוכלך, לא מוערמים במסגרת "יחסים הגונים". עד כה, אנאלי הוא אלטרנטיבה שאינה מהווה איום לבריאות ולעזרה לגוון ימי שבוע אינטימיים. לפיכך, שאלה טבעית מתעוררת: כמה פעמים ניתן לעסוק בסוג דומה מִין?

סקס אנאלי: אופטימלי - פעם ב שבוע 2212

רוב הסקסולוגים נוטה לעובדה שאנאלי סקס הוא טוב יותר לא לעתים קרובות, בהתחשב במספר סיבות סבירות:

בהתחשב בכל הביטחון ואת המגוון כי סקס אנאלי נותן, Overseetration שלו עדיין לא רצוי כי הוא מוביל לסיכון של טראומה.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, קונים הם צעירים משגשגים אשר הולכים רווחיים להופיע בחופשה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות את עצמם לחלוטין לכל הדרוש.

כמובן, שום דבר נורא יקרה אם לפעמים אתה מרשה לעצמך משהו "מוזר", המפרקים היומי מביאים נזק: כמה פעמים את הסיכון של פיצוח, דימום טחורים מתעוררים; מאז אנאלי דורש כמה ההכנות (ניקוי חוקן, הכנת פי הטבעת), כאן יש צורך לפעול בזהירות במיוחד, שכן תחת לחץ תכוף של מים מן הגוף החיידקים השימושיים, אשר, בתורו, הוא כרוך בבעיות עם מעיים דיסבוקיזה; אם השותף סובל מטמא, יש סדקים אנאלי, אז את התרגיל של אנאלי מצטמצם לאפס לפני הטיפול; אז כיתות כאלה ניתן לפתור לא יותר מ 1 פעם בשבוע; אם השותף אינו מוצג פעיל בכל דבר כזה, זה לא שווה אונס זה יותר, ואת אנאלי הוא פעם אחת בשבוע או שניים - המקסימום שאתה יכול לאפשר לו להיות מותר; אם אדם אוהב לסיים "שם", אם כן, על ידי להכות את המעי, נוזלי הזרע, מרגיז את הקיר המעי, יהיה לעורר טיול נוסף לשירותים, ואת היומי "ניקוי" נוסף לא תמיד נוח. סקס אנאלי הוא "צלחת" מעודנת, אשר לא ניתן לספק, בין המקרה למשהו: על מנת ליהנות, יש צורך להכין רגשית. זה דווקא אחת הדרכים לגוון את חיי היומיום מאשר החלפה מלאה, ולכן הזנה שלה חייב להיות מתאים - לעתים רחוקות, אבל טעם.

לסיכום, אנחנו יכולים להגיד כי סקס אנאלי - חלופה מרהיבה מרהיבה מסוגלת להאיר בימי חול אינטימיים.

מין אנאלי, להיות אהוב ומאושר!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

המפלגה המארחת במין אנאלי יכול להיות גם אישה ואדם. כמה זוגות בפועל שינוי תפקידים - וזו דרך מעניינת מאוד לעשות מגוון של חיי מין. בחורים רבים חולמים לנסות גירוי הערמונית, אבל הם מפחדים להודות במחצית הזאת. אבל אין שום דבר מגונה: זה כבר מזמן ידוע כי ההשפעה על הערמונית יכולה לספק תענוג בלתי נשכח. יתר על כן, היום אתה יכול לקנות strapon של הגודל הנדרש, אשר יסייע ליישם את הגה. יש אפילו stramnes דו צדדי, שבו שני השותפים יוכלו לקבל הנאה.

Просмотров: 111 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar