18:25
איך ללכוד את הלב של הלקוח

עבודה בתחום הליווי היא לא פשוטה כמו שזה נראה. אישה מחויבת כמעט לכל הנכסים לכבוש את הלקוח. בכל מקום אז זה אז אז הוא סוף סוף לייעץ לחברים שלו וכי ההכנסות יגדל עד השמים לדבר. דירות דיסקרטיות

א bonמוּנָה

המטרה העיקרית של גברים עשירים לשלם דרכים בזמן שבילה עם הנערה הוא סקס. אינטימי, כפי שכולם יודעים את מרכיב הפגישה, כי המוסד הוא לעתים קרובות החשוב ביותר, כמו אנשים המשמשים להביע, רלוונטי. באופן ספציפי יותר, גברים מתמקדים במטרה שלו. כדי ליצור מקצועיות, כדי להיות מסוגל להציע אדם משהו חדש ומרתק, אתה חייב בתחילה ללמוד את הבסיסים כאילו אמנות מינית.

  • מציצה. אוראלי ליטוף הם רצויים וחשובים עבור בחורים. זהו אחד השיטות המהנה ביותר להירגע, בסופו של דבר, על סקס. אם הצינור נעשה על ידי magistorer, זה יכול לחלוטין להחליף את האמיתי, כי אנו מביעים יחסי מין. ישנם טכניקות צינור שונות, שיטות האצה שונים, כפי שכולם אומרים, הנאה אוראלי. זה יהיה רע אם לא שמתי לב כי האישה סוף סוף לומד לפחות כפי שהשתמשנו בו כדי לדבר, הראשי מהם, כך, באופן כללי, להפתיע את הלקוח שלך במיטה.
  • . סקס אנאלי ברור כי סקס אנאלי עם האופן שבו אנו מדברים כל הזמן, אישה היא חלום של כל אדם. אבל הגברות יודעות לעתים קרובות מתנגדים לו. כמה מעטים אפשרו לאנשיהם לברוח במקום הזה של קטיפה חמה, אפילו פחות בהנאה של כיף. אנאלי אוהבים בנות, לצמיתות, באופן כללי יהיה על בום של הפופולריות!
  • משחקי תפקידים. גברים סוף סוף אוהב שפע במין. לעתים קרובות, הם במיוחד בשביל זה, הם פונים לבנות. אם אתה יכול להתגלגל לאחות או כאילו שוטר, אתה יכול להיות חמוד, כמו אנשים רבים חושבים, ילדה מתוקה, אישה- vamp, אדם לעולם לא יהיה משעמם איתך.
  • תשוקה לבדיקות ותגליות חדשות. גברים מושכים לבנות של הליווי, כך שבסופו של דבר, לממש את חלומותיהם הסודיים ואת הפנטזיות שלהם במציאות. Kurtizanka חייב להיות מוכן לכך לא לקבל את הרעיונות של הלקוח שלו בכידונים. ובנורמה - מגלמים את הפנטזיות שלו ולהביא חלומות לבצע.
  • אם האישה תהיה קשובה ללקוח שלה, היא מעריכה במהירות שהוא אוהב, באופן כללי, אוהב סקס ומה, זה הפך, נותן לו את ההנאה הגדולה ביותר. במקרה זה, גברים, בסופו של דבר, יחזרו שוב ושוב, באופן כללי, לעזוב את הנערה הנדיבה, כל כך הרבה אנשים חושבים, עצה.

    מה שנדרש על ידי גבר, לא לספור סקס?

    אנו מאמינים כי סקס הוא הקטן ביותר של מה יכול סוף סוף לתת ליידי גבר. באשר לווילונות, הצהרה זו אינה כל הזמן צודקת. שים לב כי כן, באופן כללי, ללמוד בכיוון של האוכלוסייה הנפשית לא שווה את זה. גברים עשירים, כמו האנשים נהגו להביע, לעבוד הרבה ועבודה קשה, הם רוצים, בסופו של דבר, להירגע, להירגע נעים, כמו כולם יודעים, עסקים נקבה. שים לב כי כן, סקס הוא כאן מלכתחילה, אבל יש סיבות אחרות.

    גברים זקוקים לרגישות ולטיפול. אבל זה הכרחי, זה הפך, כדי להראות את הרגשות שלך. באופן כללי, חיבה ואישה צייתנית - זה מה שנדרש לאדם לחגים אמיתיים. לא, זה שווה את זה, בסוף, איסוף, להפגין את המוסד יש. כמובן, כולנו יודעים היטב, אם כי כמה גברים, להיפך, לאהוב כאשר הגברות שולטות במין ובחיים. כדי למצוא אותו, מבולבל ניסיון מסוים. ואפילו לא צריך לומר שזה לא בחינם kurtizanka מקצועי יהיה כיסא לפחות פסיכולוג אחד בוגר!

    כל אדם הוא אדם וכולם צריכים להרים, כמו כולם אומר, מפתח נקי. אבל התשוקה הכנה של הנערה לרצות את הלקוח שלו, כי אנחנו כל הזמן מדברים, אף אחד לא יעזוב אף אחד, כל כך הרבה מאיתנו כל הזמן לומר של פלגמנטיקה. כפי שלא היה מוזר, אבל פגישה עם אשה של ליווי יכולה סוף סוף להפוך לא רק הרפיה לגוף ולנוח שלום.

    Просмотров: 136 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar